Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

10 C°

Zadnji rok za dovršetak radova do kraja veljače

10.01.2020. 09:00


Nisu samo djeca imala zimske praznike od Badnjaka do Sveta tri kralja. Isto su imali i radnici Sarađena, tvrtke koja je zadužena za izvođenje radova u Tuđmanovoj ulici iako su prema prvotnim planovima, u dijelu između Ulice Ante Starčevića i Murvičke ulice trebali biti gotovi još 21. prosinca prošle godine. Radovi nisu bili gotovi na vrijeme, stigao je Božić, pa i Nova godina, pa je uprava te tvrtke odlučila zaposlenike nagraditi odlaskom na kolektivni odmor. Za to vrijeme Zadrani su i dalje vozili okolnim ulicama i cestama, preko Bulevara i uz Bolnicu, kako bi došli do centra grada, dok je jedna od glavnih prometnica bila zatvorena.


Omelo ih loše vrijeme
Cijelu situaciju s radovima u ovoj ulici, te o tome gdje je zapelo, provjerili smo u Hrvatskim cestama koje su investitor radova. Na naše upite odgovorili su kratkim e-mailom.
– Ugovorni rok završetka radova u ulici Franje Tuđmana je 22. veljače 2020. godine. Dinamičkim planom bilo je planirano završiti dio radova od ulice Ante Starčevića do Puta Murvice do 20. prosinca 2019. godine. Zbog iznad prosječnog broja kišnih dana u studenom i prosincu izvođač radova nije uspio ostvariti planiranu dinamiku radova te će intenzivirati radove, kako ne bi prekoračio ugovoreni rok završetka. Izvođač radova koristio je kolektivni godišnji odmor od 24. prosinca 2019. do 7. siječnja 2020. te se u navedenom periodu nije radilo, odgovorila je Tamara Pajić iz Ureda za odnose s javnošću Hrvatskih cesta.


"Grad nije naručitelj radova u Tuđmanovoj ulici. Ista je pod upravljanjem Hrvatskih cesta i oni sami diktiraju tempo radova. Nemamo mogućnosti požuriti radove.




U Gradu Zadru provjerili smo imaju li oni ikakve instrumente kojima bi mogli "pritisnuti" Hrvatske ceste kako bi završili s radovima u dogovorenom roku.


Grad bespomoćan
– Grad nije naručitelj radova u Tuđmanovoj ulici. Ista je pod upravljanjem Hrvatskih cesta i oni sami diktiraju tempo radova, rekao nam je Darko Kasap dodavši kako nemaju mogućnosti kojima bi mogli požuriti radove.
​Prema ovome, izgleda da Hrvatske ceste mogu, na cestama koje su pod njihovom ingerencijom, raditi što žele, kako žele i do kad žele. Jedan od boljih primjera je nedavno uređenje Ulice Nikole Šubića, koja je proširena na četiri trake, a na kojoj je napravljeno toliko nelogičnih rješenja da je postala predmet ismijavanja.
​Inače, radovi na ovom dijelu Tuđmanove ulice počeli su 12. studenog te su trebali biti gotovi do 20. prosinca, a tijekom izvođenja radova radnici Sarađena dva puta su probili vodovodne cijevi. Kako sve izgleda, Zadrani će se morati strpiti još mjesec i pol kako bi se prometna regulacija vratila u normalu. U konačnici trebali bi dobiti obnovljenu prometnicu dužine 200-njak metara, koja se radila skoro četiri mjeseca.