Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Prezentaciju turističkih mogućnosti u Bratislavi i Linzu

08.05.2011. 22:00
Prezentaciju turističkih  mogućnosti u Bratislavi i Linzu


Nakon Bratislave, prezentacija je održana i u Linzu, gdje se ekipi već iskusnoj u svojevrsnom “road showu”, kojim se pokazuje djelotvoran način promidžbe, prvi put pridružila i TZ Primorsko-goranske županije


U nastavku promocije Zadarske županije potencijalnim gostima Turistička zajednica Zadarske županije je  već tradicionalno, zajedno s  TZ Šibensko-kninske županije, TZ Splitsko-dalmatinske  i TZ Dubrovačko-neretvanske županije organizirala prezentaciju naših turističkih  mogućnosti u Bratislavi. Prvi  put se pridružila i TZ  Ličko-senjske županije.
Bratislava
Prezentacija je trajala dva  dana i održana je u šoping  centru “Polus” u širem centru  Bratislave s intenzivnim prometom.
– Pozornica za nastup klape  i štand su bili smješteni pokraj  samog glavnog ulaza u šoping  centar. Imali smo odličnu posjećenost, a uredili smo ga  roll-up plakatima. Prezentacija se održavala od 10 do 18  sati u srijedu te od 10 do 15  sati u četvrtak. Posjetitelje je  zabavljala klapa iz Splita. Posjetitelje našeg štanda su najviše zanimale mogućnosti  smještaja u hotelima, kampovima i privatnom smještaju,  kazala nam je Ina Sikirić koja  je sa zadarske strane  odrađivala predstavljanje.
Na štandu je bila i agilna  direktorica Predstavništva  HTZ-a u Slovačkoj Nora  Henterova uz čiju pomoć je  prezentacija i organizirana, a  posjetio ih je i Veleposlanik  Republike Hrvatske u Bratislavi. Slovačka spada u red  zemalja kojima je Hrvatska  prvo turističko odredište, a  ove su prezentacije dio napora da tako i ostane.
Linz
Nakon Bratislave, prezentacija je održana  i u Linzu,  gdje se ekipi već iskusnoj u  svojevrsnom “road showu” kojim se pokazuje djelotvoran  način promidžbe prvi put pridružila i TZ Primorsko-goranske županije. Prezentacija  je održana u vrlo posjećenom  šoping centru “Plus”, koji se  nalazi izvan grada.
– I u Linzu smo imali pozornicu za klapu te nekoliko  velikih stolova za propagandni materijal. Radno vrijeme  je bilo od 10 do 18 sati kroz  dva dana, kazuje nam Sikirićka te dodaje i neobičan  detalj:
– Prvi dan prezentacije se  poklopio s kraljevskim  vjenčanjem u Velikoj Britaniji. Kako su u cijelom šoping  centru veliki LCD ekrani, na  njima je bio direktan prijenos,  to ipak nije utjecalo na posjet  centru i našem predstavljanju.
Uglavnom i ovdje su se  najviše tražile image brošure  pojedinih županija te sve vrste smještaja. Posjetio ih je  Ranko Vlatković, direktor  Predstavništva HTZ-a u  Beču.
Na obje prezentacije smo  podijelili sve promidžbene  materijale iz županija, hotela,  kampova te opće materijale  Hrvatske turističke zajednice.  O značenju Austrijanaca kao  ovdašnjih gostiju, kao i činjenici da je i Slovacima i njima  sustavom autocesta Zadar iznimno dostupan, ne treba posebno govoriti.