Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Dvije trećine plaće ide na trošak prijevoza!

Autor: Ljiljana Jurjević

08.08.2013. 22:00
Dvije trećine plaće ide na trošak prijevoza!

Foto: PIXSELL



Dosadašnji koncesionar Jadrolinija omogućavala je zaposlenima u Mardešiću, Osnovnoj školi i drugima koji su svakodnevno koristili liniji Zadar-Sali-Zadar jeftiniju mjesečnu kartu, tzv. pokaz koji ih je stajao 360 kuna. A sada na brodovima G&V linea za tu kartu treba platiti 80 kuna dnevno, pokaza nema – jer nije predviđeno! Za radnike Mardešića to je dvije trećine mjesečne plaće


Desetak radnika tvornice Mardešić iz Sali svaki dan iz Zadra putuje u Sali na svoje radno mjesto. Polaze iz Zadra linijom Zadar-Sali-Zaglav-Zadar u 5.30 sati brodovima Anamarija ili Melita, brodara G&V line u vlasništvu Lenka Garbina, koji je odnedavno dobio koncesiju za navedenu brzobrodsku liniju.
Dosadašnji koncesionar Jadrolinija omogućavala im je jeftiniju mjesečnu kartu, tzv. pokaz koji ih je stajao 360 kuna, i to je za radnike donekle bilo povoljno, pogotovo što im mjesečne brodske karte refundira poslodavac, odnosno tvornica Mardešić. No od kada je 1. srpnja brzobrodsku liniju preuzeo novi brodar G&V line, takva pogodnost više ne postoji. Ne zato što se novom koncesionaru tako prohtjelo, nego iz jednostavnog razloga što za takvu vrstu subvencioniranja privatni brodar nema nikakvih zakonskih mogućnosti.
– Novi brodar ponudio nam je mjesečnu kartu od 450 kuna, ali nama je i to previše, govori direktorica Mardešića Marina Depolo koja je u stalnom kontaktu s brodarom pokušavajući pronaći neko rješenje iz ove gotovo bezizlazne situacije.
Direktor tvrtke G&V line Lenko Garbin i sam je u nedoumici što napraviti, jer pravnog okvira za izdavanje pokaza nema, a problemi su u brodarstvu, kaže, puno dublji.
– Ja sam tu nemoćan, neka netko drugi riješi ovaj problem, to jednostavno nije u mojoj moći. Ja ne mogu davati subvencije bez suglasnosti Ministarstva, kratko je odgovorio Garbin.