Dvije trećine plaće ide na trošak prijevoza!

Slika korisnika admin
PIXSELL
Marina Depolo: Putni troškovi su dvije tisuće kuna mjesečno

Desetak radnika tvornice Mardešić iz Sali svaki dan iz Zadra putuje u Sali na svoje radno mjesto. Polaze iz Zadra linijom Zadar-Sali-Zaglav-Zadar u 5.30 sati brodovima Anamarija ili Melita, brodara G&V line u vlasništvu Lenka Garbina, koji je odnedavno dobio koncesiju za navedenu brzobrodsku liniju.

Dosadašnji koncesionar Jadrolinija omogućavala im je jeftiniju mjesečnu kartu, tzv. pokaz koji ih je stajao 360 kuna, i to je za radnike donekle bilo povoljno, pogotovo što im mjesečne brodske karte refundira poslodavac, odnosno tvornica Mardešić. No od kada je 1. srpnja brzobrodsku liniju preuzeo novi brodar G&V line, takva pogodnost više ne postoji. Ne zato što se novom koncesionaru tako prohtjelo, nego iz jednostavnog razloga što za takvu vrstu subvencioniranja privatni brodar nema nikakvih zakonskih mogućnosti.

- Novi brodar ponudio nam je mjesečnu kartu od 450 kuna, ali nama je i to previše, govori direktorica Mardešića Marina Depolo koja je u stalnom kontaktu s brodarom pokušavajući pronaći neko rješenje iz ove gotovo bezizlazne situacije.

Direktor tvrtke G&V line Lenko Garbin i sam je u nedoumici što napraviti, jer pravnog okvira za izdavanje pokaza nema, a problemi su u brodarstvu, kaže, puno dublji.

- Ja sam tu nemoćan, neka netko drugi riješi ovaj problem, to jednostavno nije u mojoj moći. Ja ne mogu davati subvencije bez suglasnosti Ministarstva, kratko je odgovorio Garbin.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno