Mi smo na natječaj dostavili svu potrebnu dokumentaciju među kojom i kupoprodajni ugovor s partnerima iz Autohrvatske o kupovini deset novih MAN autobusa. U ugovoru su napisani i brojevi šasija svakog autobusa te njihove karakteristike i mislim da time, bez obzira što nismo priložili prometne dozvole vozila, ispunjavamo uvjete natječaja. Naime, u natječaju je bilo navedeno kako ponuditelj treba dati dokaz o prijevoznom kapacitetu na temelju ugovora o zakupu ili leasingu, a mi imamo ugovor o kupovini, rekao je Zvonimir Rajčić, direktor tvrtke Olvin, jedne od tvrtki koja se javila na natječaj za dobivanje nekadašnjih Contusovih koncesija. Upravo je njegova ponuda najprihvatljivija nekadašnjim djelatnicima Contusa jer je, kako su rekli, tvrtka iz Zadra i jamči zaposliti sve zaposlenike.
– I do sada smo se bavili prijevozom, imamo svoje benzinske postaje te garažu, za nas radi preko 70 zaposlenika koji su svaki mjesec uredno plaćeni, kao što uredno plaćamo i sva davanja državi. Mi želimo biti uzorna tvrtka za prijevoz putnika i procijenili smo da smo spremni krenuti u ovaj posao, u koji smo spremni uložiti oko 3 milijuna eura, rekao je Rajčić ističući kako ne želi na nikoga vršiti pritisak i neka najbolji ponuđač dobije koncesiju na linije.
S njim se slažu i radnici Contusa te njihov sindikalni povjerenik Marin Kvartuč, koji ističe kako inzistiraju da tvrtka i radnici ostanu u Zadru. Kvartuč je objasnio kako nemaju ništa protiv drugih tvrtki te kako mu je u jednu ruku i žao što se Puntamika line na natječaj javila zajedno s riječkim Autotransom, ali radnici žele da sjedište tvrtke ostane u Zadru.
Rezultati natječaja biti će poznati u petak kada bi komisija Ministarstva mora, prometa i infrasteukture trebala donijeti odluku o najboljoj ponudi. Podsjetimo, tvrtka koja preuzme sedam nekadašnjih Contusovih linija mora imati novi vozni park, biti likvidna te zaposliti sve radnike.
Inače, i tvrtka Olvin je jedan od vjerovnika kojima je tvrtka Contus dužna, pa je upravo na njihov prijedlog 27. kolovoza otvoren stečajni postupak. Za stečajnog upravitelja imenovan je Milan Ljubičić koji upravo prima tražbine vjerovnika, a 27. listopada terbalo bi se održati ispitno i izvještajno ročište. Nakon što zaprimi sve tražbine te usporedi knjigovodstvene i računovodstvene knjige utvrditi će točnu visinu dugovanja.
Nekadašnji radnici okupljeni u sindikatu pretpostavljaju kako je tvrtka Contus ukupno dužna oko 20 milijuna kuna, što državi što radnicima i ostalim vjerovnicima. O tome kako je nekad uspješna tvrtka Contus, koja je imala deset autobusa i najatraktivnije linije, uspijela propasti nekadašnji zaposlenici nisu nam mogli reći. Rekli su nam samo da su vlasnici upali u dugove te su prodali novije autobuse, a četiri stara su ostala u Liburnijinoj garaži.
najnovije
najčitanije
Županija
DJEČJI VRTIĆ
[FOTO] Pogledajte kako je bilo na tradicionalnoj uskršnjoj radionici u Dječjem vrtiću Smješko u Viru
Hrvatska
EDUKACIJE
Edukacije policije za veću sigurnost na prometnicama
Ostali sportovi
Druga liga
Korak unatrag igrača Svetog Ante i Škabrnje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Hrvatska
HTZ
Snažan interes Francuza za Hrvatsku potaknuo uvođenje sedam novih avio linija
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B