Osim što djeci predstavlja problem vremenska neusklađenost, ostaje neriješeno pitanje lokalnog prijevoza do same škole. Zbog svega toga željeznički prijevoz proizlazi znatno skuplji od autobusnog, koji je već organiziran, prevozi djecu izravno pred školu, a Zadarska županija ga već više godina subvencionira, ističe Renata Kapitanović iz Ureda župana
Zadarski željeznički promet već je godinama na niskim granama, za razliku od ostatka Hrvatske, posebice njenog sjevernog dijela. Jedan od načina poticanja korištenja željeznice u svakodnevnom putničkom prometu jest prijevoz učenika. Vlatka Škorić, šefica Korporativnih komunikacija Hrvatskih željeznica, kaže da su na taj način pokušavali oživjeti željeznički promet u Zadru.
– Kako bismo potakli prijevoz učenika srednjih škola s područja Zadarske županije u nekoliko navrata kontaktirali smo Županiju i ponudili suradnju u vidu subvencioniranog prijevoza njihovih učenika željeznicom. Na taj način Županija bi pokazala brigu za svoje građane, a učenici bi se prevozili željeznicom, cjenovno povoljnijim vidom javnog prijevoza. Tako surađujemo s mnogim županijama, gradovima i općinama na području Hrvatske, no nažalost, od Zadarske županije do danas nismo uspjeli dobiti pozitivni odgovor na ponuđenu suradnju, priča Škorić.
Kako doznajemo iz Zadarske županije, razlog tomu je slab interes učenika i nepovoljan raspored željezničkih linija.
Zadarska županija nije uspostavila takvu vrstu suradnje sa Hrvatskim željeznicama zato što se organizacija nastave u školama ne poklapa s voznim redom vlakova. Prvi vlak stiže u 7.45 h, što nije vremenski usklađeno s početkom nastave, govori Renata Kapitanović, stručna savjetnica u Uredu župana Zadarske županije.
Osim toga, dodaje Kapitanović, interes među školskom djecom je izuzetno slab.
– Osim što djeci predstavlja problem vremenska neusklađenost, ostaje neriješeno pitanje lokalnog prijevoza do same škole. Zbog svega toga željeznički prijevoz proizlazi znatno skuplji od autobusnog, koji je već organiziran, prevozi djecu izravno pred školu, a Zadarska županija ga već više godina subvencionira, ističe Kapitanović.
Bez obzira na to, nikako ne isključuje moguću suradnju s Hrvatskim željeznicama u budućnosti.
– Nadamo se da će u planovima prometnog razvoja Hrvatskih željeznica svoje mjesto pronaći i željeznički promet na području Zadarske županije te da će se učenicima omogućiti korištenje i ove vrste prijevoza na svima prihvatljiviji i dostupniji način, što će Zadarska županija onda prihvatiti i poticati, zaključuje.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ŠEF SDP-A
Grbin: Zabrinut sam za duševno zdravlje gospodina Plenkovića
Style
Manje kalorija
Veganska prehrana bolja je za mršavljenje i snižavanje kolesterola od mediteranske
Zadar
fantastičan projekt
RETRO ZADAR Na jedinstvenoj interaktivnoj mapi usporedite grad nekad i sad
Nogomet
Poštuju stav klubova
Šveđani neće uvesti VAR u svoje lige, nogometni klubovi su protiv tehnologije
Županija
blagdan svetog Jurja
SVEČANA SJEDNICA Dodijeljene godišnje nagrade i priznanja Općine Starigrad
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA