Stvaranje egzistencije za nezaposlene

Slika korisnika admin
gkarbanasi_radionica
Adam VIDAS
"Poduzetnička radionica" u Arbanasima

U Gradskoj knjižnici Zadar - ogranak Arbanasi  započelo je održavanje radionica za izradu poslovnoga plana. Riječ je o radionicama koje se odvijaju u sklopu programa "Stvaranje egzistencije" koji organizira Hrvatski Caritas u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva kao i drugim partnerskim institucijama, a realizira CERIZ - Centar za inovacije i razvoj zadrugarstva, Zagreb.

- Program "Stvaranje egzistencije" ima namjeru, u situacijama kada ostanu bez radnog mjesta i kada je nerealno očekivati da će im netko drugi dati posla, pružiti ljudima osnovu za stvaranje vlastite egzistencije. Na ovaj način, naime, kroz radionice želimo ljudima pomoći, ukazati im koje su sve prednosti stvaranja vlastite egzistencije, ali i upozoriti ih pritom koji su to sve kritični faktori u uspjehu u poduzetništvu, istaknuo je voditelj prve radionice "Uvod u poduzetništvo" Ivan Jarnjak.

Program je osobito namijenjen nezaposlenim visokoobrazovanim osobama, nezaposlenima iznad 50 godina života, ženama poduzetnicama, hrvatskim braniteljima, osobama s posebnim potrebama i pripadnicima populacije Roma.

Kako je pojasnio Jarnjak, programom su obuhvaćeni ljudi koji su ostali bez posla ili ne rade, no istovremeno su pozvane da se uključe i osobe koje su već ušle u poduzetničke poslove, a trebaju pomoć da svoje ideje ostvare do kraja, kao i oni koji su zapali u teškoće oko zbrinjavanja radnoga mjesta.

- Odaziv na radionice koje provodimo diljem Hrvatske je jako dobar. Ove godine imali smo preko tisuću polaznika, pri čemu je njih dvjesto ušlo u izradu poslovnih planova, a pedesetak od njih postali su poduzetnici, istaknuo je Jarnjak.

 MARKETINŠKI NAČIN RAZMIŠLJANJA

U Razvojnoj agenciji Zadarske županije započelo je održavanje dvodnevnoga seminara iz projekta "Obrazovanje za poduzetništvo", na temu "Marketing".

Cilj seminara je pružiti malim i srednjim poduzetnicima uvid u razumijevanje marketinškog načina razmišljanja, usmjerenosti na tržištu, poznavanje potreba svojih kupaca i potrošača, kako bi se diferencirali od konkurencije i rasli na profitabilnoj osnovi. Kao i na ostalim dosadašnjim predavanjima namijenjenim poduzetnicima, odaziv je jako dobar.

Na seminar se prijavilo 22 polaznika, među kojima ima dosta mladih poduzetnika, koji su tek krenuli u posao, ali ima i onih iskusnijih, kaže Matilda Dragić, stručna suradnica za malo i srednje poduzetništvo u Razvojnoj agenciji.

Tijekom seminara detaljno se obrađuju temeljni marketinški pojmovi, odnosno faze marketinškog procesa, stanja potražnje kao i zadaci marketinga. U predavanje su uključene osnove marketinga, proizvod kao instrument poslovnog marketinga te marketinške komunikacije - ključne poruke za ciljane skupine, te dizajn.

Polaznici imaju mogućnost upoznavanja s osnovama upravljanja reputacijom i e-marketingom, a među ponuđenim temama su i analiza stanja te osnove gerilskog marketinga - jednostavni i povoljni alati marketinga primjenjivi za male i srednje poduzetnike. Također, svaki polaznik seminara će uz pomoć predavača izraditi marketing plan svoje tvrtke, odnosno svoje poslovne ideje.

Predvač je dipl. oecc Orhan Lujinović, marketinški trener koji je svoje marketinško iskustvo stekao u vodećim hrvatskim agencijama za oglašavanje te multinacionalnim i domaćim tvrtkama.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno