Atraktivna Insignija opremljena je snažnim dizelašima i integralnim pogonom
Kad je neki proizvod dobar i prihvaćen na tržištu, redaju se njegove inačice. Upravo je to slučaj s Opelovom srednjoklasnom limuzinom Insignija što je uz klasičan, trovolumenski model jako dobro profitirala i s karavanskim, Sports Tourer modelom. Odličan dizajn i nemala popularnost karavana učinili su upravo ovaj model jednim od najtraženijih pa su u Opelu krenuli i korak dalje. Napravljen je model s integralnim pogonom, poznatim i iz drugih modela, u izdanju nazvanom Cross Four. Drugim riječima Insignija je dobila i svoju terensku verziju. Automobil je osim po sposobnoj i osebujnoj mehanici prepoznatljiv i po zaštitama prednjeg i stražnjeg odbojnika te plastičnim dodacima iznad prednjih i stražnjih blatobrana. Bez obzira na boju vozila svi dodaci su u mat sivoj boji a zaštita podvozja i odbojnika je pak u tonu mat aluminija.
Motori što su dodijeljeni Cross Fouru su dizelaši zapremine 2 litre. Slabijem je snaga 160 KS pri 4 tisuće okretaja motora uz 350 Nm okretnog momenta dok snažniji CDTi BiTurbo ima 195 KS. Manjem motoru maksimalna brzina je 221 km/h a ubrzanje od 0 do 100 km/h 9,1 sekunda. Iako su to više nego dobre, odnosno čak i sportske karakteristike, štedljivost je uzorna. U gradu je potrošnja samo 5,4 litre, dok činjenica da na “otvorenoj cesti” troši samo 3,7 litara na stotinu kilometara ide u zonu rubrike “vjerovali ili ne”. Prosječna je potrošnja 4,3 litre a emisija CO2 od 115 g/km ne iznenađuje ali svakako veseli. Snažniji, turbo dizelaš dolazi u veljači tako da je za sada poznato kako u prosjeku troši 4,9 litara što je desetak posto lošiji rezultat od onog što pronalazimo kod manjeg dizelaša. Maksimalno doseže 230 km/h a ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 8,7 sekundi. Više se detalja o njemu dakle očekuje za po prilici mjesec dana.
Cross Four dolazi u samo jednoj razini opreme, “Sportive”. Riječ je o vrlo bogatoj, izdašnoj opremi, a u serijski dolazi i varijabilni ovjes FlexRide kao i samoblokirajući diferencijal.
Cjenovno se Opel Insignia Cross Four smjestila negdje u sredinu sličnih modela. Na zapadnoeuropskim tržištima, ovisno o porezima, startna cijena joj je 35 tisuća eura koliko treba izdvojiti za model s 2.0 CDTi s motorom snage 160 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Ista verzija ali s automatskim mjenjačem, istog broja stupnjeva prijenosa, doseže skoro 38 tisuća eura. Verzija 2.0 CDTi BiTurbo sa 195 KS i ručnim mjenjačem ide od 37.500 eura. Važno je također napomenuti da su svi modeli opremljeni “start&stop” sustavom koji za nekoliko decilitara spušta potrošnju te dodatno pojašnjava odlične rezultate u gradskim uvjetima vožnje. Prema iskazanom, terenska verzija Insignije karavan s integralnim pogonom je 4 do 5 tisuća skuplja od standardnog izdanja.
Hoće li biti prihvaćena? Vjerojatno neće imati nekih većih problema s prodajom jer je riječ o sposobnom te istodobno “šminkerskom” automobilu. Iskustva konkurencije, primjerice iz VW koncerna, pokazuju da su takvi automobili itekako traženi.
najnovije
najčitanije
Županija
SURADNJA DVIJU ŠKOLA
Filipjanci i Parižani zaigrali na turniru
Scena
ULAZNICE U PRODAJI
LEGENDARNI ROCK SASTAV Bijelo Dugme u sklopu turneje ‘Doživjeti stotu’ dolazi i u Zadar
Crna Kronika
PAO S ROMOBILA
NESREĆA U VIRU Mladić pao s električnog romobila i teško se ozlijedio
Crna Kronika
PU ZADARSKA
NA NOVOM BOKANJCU Muškarac zapalio automobil kojeg je prethodno uzeo bez pitanja
Županija
u povljani
PROJEKT VRIJEDAN 55 MILIJUNA EURA: Na Pagu otvoren camping resort s pet zvjezdica
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV