OSVRT I PLANOVI Suzbijanje pandemije ponovno će pokrenuti trend turističkih putovanja, treba biti spreman

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Direktor zadarske Turističke zajednice o protekloj i novoj sezoni
U ovoj 2021. godini se nadamo postupnom olakšavanju epidemiološke situacije, što bi trebalo pokrenuti ponovni trend turističkih putovanja bez obzira na slabije imovinsko stanje naših potencijalnih gostiju, jer je ova globalna kriza, kako zdravstvena, tako i ekonomska jako pogodila sve zemlje našeg okruženja i šire u svijetu, istaknuo je Paleka
Vedran SITNICA
Usprkos koronakrizi, u Zadar su protekle sezone dolazili gosti iz raznih zemalja

Pandemija covida-19 naša je nova stvarnost već gotovo godinu dana. Prema svim dosadašnjim relevantnim pokazateljima turistički i ugostiteljski sektor njome su najpogođeniji, a samo u Hrvatskoj to znači mogući gubitak radnog mjesta za oko 80 do 100 tisuća ljudi. U Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci prošle godine zabilježen pad u broju dolazaka turista od 60 posto u odnosu na prethodnu godinu. Turizam je proteklih desetak godina Zadru donio ukupan gospodarski razvoj, tisuće novih radnih mjesta i brojne investicije, a u tom razdoblju zabilježen je prosječni rast turističkog prometa viši od deset posto. Sve je to rezultiralo i gospodarski najuspješnijom ikad poslovnom 2019. godinom. Što se tiče Zadarske županije i novih okolnosti, direktor Turističke zajednice grada Zadra, Mario Paleka istaknuo je kako su izvukli maksimum od protekle iznimno izazovne sezone koja se odvijala u uvjetima pandemije covida-19.

Relativno dobro prošli

- U kontekstu cjelokupnih zbivanja s koronavirusom na europskom i svjetskom nivou te presedanima koje je takva situacija uvjetovala, grad Zadar i zadarska regija su relativno dobro prošli s nešto manje od 50% ostvarenih turističkih noćenja. Naravno, ta brojka govori samo o statistici noćenja prijavljenih iznajmljivača, što nažalost ne preslikava i ukupne prihode od turizma i komplementarnih djelatnosti, koji su naravno puno manji zbog niza razloga, kazao je Paleka.
Zbog što bolje pripreme za iduću turističku sezonu, vodstvo TZ-a grada Zadra počelo se na vrijeme pripremati za ljeto 2021. godine kako bi što bolje odradili i marketing kojim su i prošle godine privukli goste ističući upravo mir i sigurnost boravka u Zadru i njegovu zaleđu.
- U ovoj 2021. godini se nadamo postupnom olakšavanju epidemiološke situacije, što bi trebalo pokrenuti ponovni trend turističkih putovanja bez obzira na slabije imovinsko stanje naših potencijalnih gostiju, jer je ova globalna kriza, kako zdravstvena, tako i ekonomska jako pogodila sve zemlje našeg okruženja i šire u svijetu, ustaknuo je Paleka dodajući kako će u tom kontekstu najviše će profitirati sredine i destinacije koje su se prve pripremile i najkvalitetnije iskoristile okolnosti, svoj položaj, prometnu povezanost i opću prepoznatljivost, ali i organizacijsku efektivnost te brzu prilagodljivost situaciji.

Zadar među najatraktivnijim turističkim odredištima

- Prema tome, osim dobro tempiranim marketinškim kampanjama, što je inače prioritet postojanja i funkcioniranja sustava TZ-a, ove godine će se puno više raditi na kvalitetnijoj komunikaciji, umrežavanju i djelovanju turističkih dionika, poručio je Paleka.
Da je Zadar i dalje jedno od najatraktivnijih turističkih središta govori i podatak da su, usprkos koronakrizi, u našu županiju protekle sezone dolazili gosti iz raznih zemalja te da ujedno našu županiju nisu napuštali niti nakon uvrštenja na crvenu listu nekih EU zemalja. Sve ovo navedeno daje nadu u gospodarski oporavak jedne od najbitnijih ovdašnjih grana privrede, a ujedno i usprkos svim izazovima koji postoje s obzirom na još uvijek posebne uvjete izazvane pandemijom covida-19 vjerujemo kako nas čeka svakako uspješnija turistička sezona u odnosu na proteklu, te da prema riječima vodećih ljudi gradskog TZ-a možemo biti optimistični dok god se radi na marketinškim kampanjama koje bi promovirale naše područje kao oazu mira i sigurnosti u novonastalim uvjetima života.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno