Ove godine fokus na razvoju vjerskog i kulturnog turizma

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Odlične brojke u 2021. i planovi za 2022.
Krećemo s izradom nove smeđe signalizacije na području našeg grada, a u izradi nam je izvedbeno rješenje za posebnu signalizaciju u staroj gradskoj jezgri. Ove godine fokusirat ćemo se na stvaranje temelja za razvoj vjerskog i kulturnog turizma, za koje naš grad ima izvanredne preduvjete. Tu je i naš Međunarodni festival čipke, nastavak projekta »Pag na meniju«, a također i projekta »Pag Outdoor«, kazala je Karavanić
TZG Pag
Ove su godine u špici sezone kampovi i hoteli bli bolji 2 posto nego 2019. godine

Iako se o prognozama za prošlogodišnju turističku sezonu govorilo s velikim strepnjama, jer nitko nije morao predvidjeti tijek pandemije koronavirusa, ona je u velikom dijelu špice prošla iznad svih očekivanja. Najviše su profitirale manje destinacije, udaljene od gradskih središta i točaka koje su popularne među turistima.

Dobra sezona

Svaka se destinacija pripremila i prilagodila na svoj način, ovisno o svojim kapacitetima i mogućnostima. Kontaktirali smo Vesnu Karavanić, direktoricu Turističke zajednice grada Paga, kako bismo provjerili koliko su Pažani zadovoljni minulom turističkom sezonom.
- Brojkama moramo biti zadovoljni jer smo ih prestali uspoređivati s vrlo negativnom 2020. godinom te smo se bazirali na usporedbu s uspješnom 2019. turističkom godinom. Prema podacima iz eVisitora do početka listopada na području grada Paga ostvareno je 88 posto dolazaka i 90 posto noćenja u odnosu na 2019. godinu, što je izuzetno dobar rezultat, istaknula je Karavanić i dodala kako je, prema prikupljenim podacima vidljivo da je u prvih devet mjeseci 2021. godine na području TZ-a grada Paga boravilo ukupno 103.622 gosta, koji su ostvarili 864.041 noćenje, što je 49 posto više dolazaka i 28 posto više noćenja.
- U istom periodu na području grada Paga evidentirano je 17.887 dolazaka domaćih gostiju, koji su ostvarili 180.518 noćenja, dok je stranih gostiju bilo prijavljeno 85.735 koji su ostvarili 683.523 noćenja. Ako usporedimo turističke brojke 2021. s 2020. godinom, evidentirano je 57 posto više registriranih dolazaka stranih gostiju i 42 posto noćenja. Što se tiče domaćih gostiju, u usporedbi s 2020. godinom, broj registriranih dolazaka domaćih gostiju veći je za 20 posto, rezimirala je Karavanić i naglasila kako analiza pokazuje da su najveći broj noćenja ostvarili, osim domaćih, gosti iz Njemačke, Slovenije, Poljske, Češke, Austrije, Slovačke, Italije i Mađarske, koji su na području TZ-a grada Paga prosječno boravili 8 dana.

Turizam tijekom cijele godine

Što se tiče predsezone, ona je, kao i u cijeloj Hrvatskoj bila lošija, ali su zato rezultati u posezoni, u rujnu, bili odlični.
- Prema podacima, u rujnu i listopadu ostvareno je 11 posto ukupnih noćenja. U pred i posezoni broj noćenja po dolasku je kraći, više je umirovljenika i outdoor gostiju. Gosti koji tada dolaze u naš grad su, osim domaćih, iz Slovenije, Njemačke, Poljske, Češke, Austrije, rekla je Karavanić te dodala kako je, kao što je i očekivano, najveći broj dolazaka i noćenja ostvaren je u srpnju i kolovozu.
- Tijekom ova dva mjeseca ostvareno je 72 posto svih dolazaka i 76 posto noćenja. Valja naglasiti da su nam ove godine u špici sezone kampovi i hoteli bolji 2 posto nego 2019. godine, a iznajmljivači u domaćinstvu slabiji 15 posto, istaknula je Karavanić i napomenula kako je, zbog epidemioloških razloga, Grad Pag ove godine organizirao nešto skromniji Advent.
- Kao i proteklih godina, otvoreno je klizalište u jedinstvenom prostoru Magazina soli koji je za tu prigodu i prekrasno uređen. Uz to, u istom prostoru je bila ponuda pića i jela, mogle su se iznajmiti klizaljke i uživati u ovoj aktivnosti, kazala je Karavanić dodajući kako unatoč pandemiji kuju planove za ovu godinu.

Smeđa signalizacija i manifestacije

- Aktivno radimo na planovima i projektima bez obzira na neizvjesnost zbog pandemije. Iako je vrlo teško planirati, jednostavno to moramo učiniti zbog dobre pripreme nadolazeće turističke sezone u nadi da će biti uspješna za sve naše turističke dionike. U pripremi su manifestacije koje ćemo organizirati u skladu s epidemiološkim mjerama, vodeći računa o sigurnosti naših posjetitelja. Također, krećemo s izradom nove smeđe signalizacije na području našeg grada, a u izradi nam je izvedbeno rješenje za posebnu signalizaciju u staroj gradskoj jezgri. Ove godine fokusirat ćemo se na stvaranje temelja za razvoj vjerskog i kulturnog turizma, za koje naš grad ima izvanredne preduvjete. Tu je i naš Međunarodni festival čipke, nastavak projekta »Pag na meniju«, kojim ćemo promovirati poznatu gastronomsku ponudu Paga, a također s velikim elanom nastavljamo dalje s projektom »Pag Outdoor«. U izradi su info table koje će se postaviti na dva punkta, zatim posebne info oznake koje su već izrađene. Tu je i postavljanje novih prekrasno dizajniranih stalaka za bicikle u gradu Paga, zatim odmorišta za naše oudoorovce, punkt za popravak bicikala i naravno, organiziranje outdoor manifestacija, zaključila je Karavanić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)