Na Ošljak više ne vozi trajekt, ali vozi brod

Slika korisnika valentinam
Počeli radovi na sanaciji obalnog zida na Ošljaku
Procijenjena vrijednost za sanaciju trajektnog pristaništa na Ošljaku iznosi 538.039,85 kuna, no na natječaj ŽLU javila se samo šibenska tvrtka Jadranski ronilački servis s ponudom od 570.688,09 kuna bez PDV-a, koja je i prihvaćena
Dino STANIN/PIXSELL
Putnici će sljedeća dva mjeseca do Ošljaka brodom, umjesto trajektom

Zbog radova na sanaciji obalnog zida trajekt na liniji Zadar - Preko sljedećih 60 dana neće pristajati na Ošljaku. Stanovnici tog otočića ipak neće ostati bez usluge prijevoza. U dogovoru Županijske lučke uprave kao investitora radova i Općine Preko, prijevoz do Zadra obavljat će se brodom komunalnog poduzeće Obala i parkovi iz Preka i to u istom broju linija kao i do sada. Oni koji idu iz Zadra na taj zadarski otočić s najmanjim brojem stanovnika, sljedeća dva mjeseca iskrcavat će se u Preku, a potom će ih brod komunalnog poduzeća prevoziti na otok.

Procijenjena vrijednost za sanaciju trajektnog pristaništa na Ošljaku iznosi 538.039,85 kuna, no na natječaj ŽLU javila se samo šibenska tvrtka Jadranski ronilački servis s ponudom od 570.688,09 kuna bez PDV-a, koja je i prihvaćena.

U okviru ovih radova predviđena je sanacija trajektnog pristaništa i obalnog zida. Trajektno pristanište i obalni zid izgrađeni su od kamenih naslaga obloženih betonom, a na hodnoj površini se nalazi betonska ploča. Bočne strane pristaništa i obalnog zida su na određenim mjestima podlokane, dok je veći dio hodne ploče ispucan. Sanacijom podmorskog i nadmorskog dijela obalnog zida, na način kako je projektom predviđeno, želi se prije svega osigurati stabilnost i nosivost konstrukcije. Da bi se to postiglo, bit će potrebno strojevima ukloniti i razgraditi urušene dijelove mula, kao i betonski zid koji se naslanja na mul. Zbog osiguranja stabilnosti mula radovi će se izvoditi u fazama, tako što će se obnavljati po pet metara.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (1 glasova)