Za »Eksperimentiranje, kreativnost i inovativnost u učenju znanosti« 11.780 eura

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Gimnaziji Franje Petrića odobren projektni prijedlog za program Erasmus+
Osnovni cilj projekta je edukacijom nastavnika povećati kvalitetu poučavanja primjenom suvremenih metoda poučavanja, čime ćemo razvijati znanja, vještine i kompetencije učenika i stvarati kvalitetnu školu međunarodnih dimenzija. Važno je integrirati suvremene nastavne metode i pristupe u svakodnevne aktivnosti kojima je u središtu aktivni učenik, razvijati jezične i IKT kompetencije učenika i nastavnika, kaže Renata Ruić Funčić
Zadarski list/Arhiva
MIOC provodi projekt usmjeren razvjanju kreativnost i inovativnost u učenju znanosti

Zadarskoj Gimnaziji Franje Petrića odobren je još jedan projektni prijedlog za program Erasmus+. Riječ je o projektu pod nazivnom Eksperimentiranje, kreativnost i inovativnost u učenju znanosti (Experimentation, creativity and innovation in learning science; EXPECILS) za 2020. godinu, za Ključnu aktivnost 1 u području općeg obrazovanja, koji je ocijenjen visokom ocjenom od 96 bodova, što je školi osiguralo financijsku potporu u iznosu od 11.780 eura.
Projekt je odobrila Agencija za mobilnost i projekte EU, a usmjeren je osnaživanju i usavršavanju nastavnika prirodnih predmeta za suvremene metode poučavanja.
- Većina učenika Gimnazije Franje Petrića ima dobre radne navike, visoke kognitivne sposobnosti te je visoko motivirana za školski uspjeh. Dobar dio učenika sudjeluje na školskim, županijskim i državnim natjecanjima iz različitih predmeta, a postižu i dobre rezultate na ispitima državne mature, kaže nastavnica kemije, koja ujedno i koordinira ovim projektom Renata Ruić Funčić te dodaje kako su analizirajući prikupljene podatke u procesu samoevaluacije utvrdili da postoji prostor za poboljšanje postignuća u prirodnim predmetima. Ističe kako je upitno i samopouzdanje učenika koji dobrim dijelom odlaze na organizirane tečajeve pripreme za polaganje Državne mature iz predmeta matematika, fizika i kemija.

Osuvremenjivanje nastave

- Razvoj kompetencija nastavnika prirodnih predmeta koje će dovesti do osuvremenjivanja nastave, odnosno prijelaza s tradicionalnog pristupa na suvremeni u kojem je učenik centar aktivnosti, potakao bi i razvoj učeničkih kompetencija: rješavanje problema ili zadataka više kognitivne razine, razvijanje sposobnosti analiziranja, zaključivanja na osnovu dokaza, razlikovanje mišljenja od dokazanih i argumentiranih tvrdnji, što nije važno samo za uspjeh u prirodoslovnim predmetima te za učenike koji se namjeravaju baviti znanošću, već za svakog građanina koji traži odgovore na neka važna društvena pitanja. Ovim projektom želimo poboljšati kvaliteta obrazovanja stručnim usavršavanjem nastavnika, usklađivanjem strategija i metoda rada s praksama drugih europskih škola, kaže Ruić Funčić dodajući kako su nastavnici Gimnazije Franje Petrića visoko motivirani za pomaganje učenicima u ostvarivanju njihovih potreba te da im žele omogućiti znanje, osposobljenost, vještine te stavove koji će im pomoći da što bezbolnije uđu u svijet rada i profesije. Da bi u tome uspjeli, kaže, svjesni su da se moraju educirati u strategijama aktivnog učenja, razvijati jezične i IKT kompetencije.

U središtu aktivni učenik

- Osnovni cilj projekta je edukacijom nastavnika povećati kvalitetu poučavanja primjenom suvremenih metoda poučavanja, čime ćemo razvijati znanja, vještine i kompetencije učenika i stvarati kvalitetnu školu međunarodnih dimenzija. Osim toga, važno je integrirati te suvremene nastavne metode i pristupe u svakodnevne aktivnosti kojima je u središtu aktivni učenik, razvijati jezične i IKT kompetencije učenika i nastavnika, ističe Ruić Funčić dodajući kako je početak projekta kojemu je predviđeno trajanje od 12 mjeseci, odgođen na mjesec dana zbog situacije s koronavirusom.
Inače, uz koordinatoricu Renatu Ruić Funčić, u projektnom timu su još i nastavnik matematike Dean Raonić te nastavnice biologije Doma Zidar i Nela Mandić. Planirano je i da dvoje nastavnika pohađa tečaj Innovative math and science applications at schools (STEM) u Belgiji, a drugo dvoje STEM - A Step For the 21th Century Education u Finskoj. Nakon što realiziraju mobilnosti krenut će projektne aktivnosti usmjerene na primjenu novostečenih znanja i vještina u nastavne i izvannastavne aktivnosti.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno