Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Grad nautike i obiteljskog turizma s 80 ljetnih događanja

11.09.2018. 08:45
Grad nautike i obiteljskog turizma s 80 ljetnih događanja


U razdoblju od 1. siječnja do 31. kolovoza Biograd na Moru približio se brojci od 1,2 milijuna noćenja. U prvih osam mjeseci povećanje broja gostiju i noćenja iznosi čak 8 posto, kod domaćih gostiju 9 posto, a kod stranih 7 posto.
– Povećanje broja dolaska i noćenja u predsezoni je 20 posto, ponajviše zbog višednevne manifestacije "Slovenski vikend" za prvosvibanjske blagdane koji u susjednoj Sloveniji traju tjedan dana, kazala je Ivana Kulaš, direktorica biogradske Turističke zajednice.
U prvih osam mjeseci u Biogradu na Moru je boravilo 155.408 gostiju, od toga 28.495 domaćih i 126.913 stranih. Oni su ostvarili 935.160 noćenja, 187.110 domaći i 748.090 strani gosti. Podaci su to bez brojki od nautičkog turizma, koji je postao zaštitni znak Biograda na Moru.
– Kao i sve turističke destinacije na hrvatskom Jadranu i mi još uvijek od Ministarstva turizma RH nemamo brojke nautičkog prometa koje su u protekloj godini za prvih osam mjeseci iznosile: 36.628 dolazaka i 233.397 noćenja, odgovorila je Kulaš.
Gosti iz Hrvatske ostvarili su 28.495 dolazaka i 187.110 noćenja, Slovenci 23.506 dolaska i 159.747 noćenja, Česi 14.911 dolaska i 105.260 noćenja, Nijemci 14.406 dolaska i 91.685 noćenja, Poljaci 7.334 dolaska i 47.460 noćenja, Austrijanci 9.382 dolaska i 41.852 noćenja, Slovaci 6.790 dolaska i 45.463 noćenja, Bosne i Hercegovine 8.607 dolaska i 36.061 noćenje, Mađari 5.298 dolaska i 29.030 noćenja.
– Srpanj i kolovoz protekli su s dobrim rezultatima, a posebno nas vesele vrlo dobre najave za ostatak turističke godine što potvrđuje sve bolju tržišnu poziciju Biograda na Moru u razdobljima pred i posezone, ističe Kulaš.
Sve je to, kako kaže Kulaš, rezultat promišljene turističke politike, koja se temelji na integriranom turističkom proizvodu, podizanju kvalitete i ponudi koja je inovativna i u skladu s potražnjom na dinamičnom i nikad izazovnijem turističkom tržištu.
– Kontinuiranim radom Grada, Turističke zajednice i privatnog sektora, biogradski turizam teži da bude u koraku s mediteranskim turizmom, s tendencijom da se razvije u cjelogodišnji turizam i postane jedan od osnovnih nosilaca zaposlenosti, razvoja i rasta te bogatstva grada, ističe Kulaš.
Biogradski turistički djelatnici su zadovoljni ovom sezonom, naročito pomakom kojeg su napravili vezano za ljetni program događanja u sklopu Biogradskog ljeta 2018., od novih lokacija do manifestacija koje obuhvaćaju raznoliku publiku gdje je bilo za svakog ponešto.
– U ljetnim mjesecima Biogradu na Moru ne manjka svakodnevne dobre zabave. Ponuda je napravljena da za svakoga bude ponešto, a lijepa iskustva nose se doma, kaže Kulaš.
Pored Slovenskog vikenda, Gastro stola i veličanstvene Biogradske noći sa spektakularnim glazbenim vatrometom, koji je privukao oko 30 tisuća posjetitelja, svakako treba istaknuti drugu godinu održavanja Biograd Street Music Festivala, koji se opet pokazao kao pun pogodak.
– Povratne informacije koje dobivamo od naših gostiju, a i domaćeg stanovništva kažu da smo na dobrom putu i da nastavimo, poručila je Kulaš.
Naime, ova popularna europska destinacija u centru Dalmacije, grad nautike, obiteljskog turizma i spektakularnih događaja osim respektabilnih smještajnih kapaciteta ima i već prepoznatljivu gastro ponudu te raznolike kulturne, zabavne i sportske sadržaje pod patronatom Grada i Turističke zajednice, njih oko 80.
– Treba istaknuti kako smo cijelo ljeto u Zavičajnom muzeju Biograd imali radionice za djecu gdje se učilo o glagoljici, kulturnoj baštini, arheologiji i drugo. Radionica je bila jako posjećena i zanimljiva našoj lokalnoj djeci, ali i malim turistima koji su dolazili na radionice, navodi Kulaš.
U kraljevskom gradu u srcu Dalmacije lokalnu samoupravu čini samo Biograd na Moru, nema drugih brojki koje bi se pripisale gradu. Dakle grad od oko 5.600 stanovnika ima do ovog trenutka gotovo 1,2 milijun turističkih noćenja.
– Kako današnji turist zahtijeva dodatne turističke sadržaje u sinergiji Grada, Turističke zajednice i relevantnih turističkih čimbenika, a shodno Strategiji razvoja turizma do 2020. nastojimo s raznovrsnom cjelogodišnjom turističkom ponudom Biograd predstaviti kao destinaciju koja nudi više od od sunca i mora, zaključuje Kulaš najavivši do kraja godine novu, redizajniranu web stranicu Turističke zajednice koja će u svom modernom dizajnu između ostalog predstaviti i novi promidžbeni turistički spot.