Stižu problemi za umišljenu konkurenciju

Slika korisnika admin
Autor: 
Nova elegancija iz Hyundaija - Genesis Coupe

Lijepa, ispeglana i naglašeno sportska linija otkriva novi Hyundaijev coupe Genesis kao vrlo pristali automobil. Kada pak pogledamo i njegove dimenzije, odnosno dužinu od čak 4,63 metra počinjemo shvaćati kako se, uostalom u nedavno usvojenom trendu, najznačajniji korejski proizvođač počeo suvereno uplitati u tržište najprestižnijih coupea današnjice. K tome, uz možda i očekivano dobru prednju masku, Genesis Coupe posebno privlači iznimno uspješno oblikovanim stražnjim krajem. Uz lijepi spoj svjetala i poklopca ptljažnika, dva ispušna "topa" integrirana u odbojnik posebno plijene pozornost. Gledano bočno, Genesis Coupe je također impresivan jer ide skoro u red limuzina D klase.

U unutrašnjosti slična priča. Kvalitetni materijali i fino, elegantno sportski oblikovana središnja konzola i instrument ploča. Utiak podižu i sportski profilirana sjedala a kako se čini i na stražnjim sjedalima dva bi se putnika ugodno mogla smjestiti.

Za najnoviji Hyundai predviđena su dva benzinska motora. Manji je 2-litreno izdanje s klasična četiri cilindra i 16 ventila snage čak 210 KS te velikih 294 Nm okretnog momenta. Snažniji, namijenjen prvenstveno tržištu SAD, ima velikih 3,8 litara i - šest cilindara. Razvija 306 KS čime se i Hyundai svrstao u red proizvođača koji nude velikoserijske automobile s instaliranom snagom na samoj granici ultimativnih sportaša. Za europsko je tržište, mada je pretpostavka kako će se za takav mjenjač odlučiti i nešto veći postotak Amerikanaca no što je to do sada bilo uobičajeno, namijenjen ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Oni koji baš ne mogu bez automatike imat će u ponudi pomalo tromi pet-stupanjski.

Genesi Coupe dolazi dva paketa opreme. Niži je GL a viši GLS a određuje ih isključivo veza s "motorizacijom"- Drugim riječima, nemoguće je kupiti verziju s 2-litrenim motorom i višim paktom opreme ili suprotno.moguće. No nema straha jer obje verzije imaju primjerice šest zračnih jatuka, ESP, automatsku klimu te ostale uobičajene elemente luksuznijih automobila.

Cijena za Hrvatsku je dakako još uvijek nepoznanica. Ono po čemu se možemo ravnati su iznosi za tržište zapadnoeuropskih država a oni kazuju kako je za slabiju verziju, motora i opreme, potrebno izdvojiti 30 tisuća eura dok raskošnja snaga i oprema traže 36 tisuća. U svakom slučaju vrlo povoljno. Ako k tome Genesis Coupe, u klasičnoj, za takve automobile, konfiguraciji 2+2 sjedala bude pružao i dobre vozne osobine, ako mu dakle ovjes bude bio sportski precizan što pretpostavljamo da hoće, uistinu jedan vrlo privlačan automobil. U svakom pogledu.

Hyundai s Genesis Coupeom na europsko tržište dolazi vrlo oprezno. Točnije, u prvom je valu "starom kontinentu" namijenio svega 1200 komada od čega je najveći dio namijenjen - Njemačkoj. Koliko će ih se poželjeti i realizirati u Hrvatskoj jako je teško prognozirati no više je no sigurno da će brojke do kraja godine koja je tek započela jako teško biti - dvoznamenkaste.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno