ITB BERLIN Berlin pri kraju europske turneje, još predstavljanje u Zagrebu i Poljskoj

Slika korisnika mkvanja
Virani sudjelovali na vodećem svjetskom sajmu za putovanja i turističku djelatnost
Predstavnici destinacijske kompanije Vir turizam prethodno su sudjelovali na brojnim međunarodnim sajmovima turizma od Brna, Bratislave, Ljubljane, Milana i Budimpešte do Praga, Muenchena i drugih europskih metropola
Virani s predstavnicima turizma iz Zadarske županije na štandu Zadar region u Berlinu

Na vodećem svjetskom sajmu za putovanja i turističku  djelatnost, kako se uobičajeno tepa berlinskom ITB međunarodnom sajmu turizma, virski turistički djelatnici ponovno su predstavili turističku  ponudu otoka Vira. Direktorica destinacijske kompanije Vir turizma  Kristina Perić, voditelj agencije Vir turizam Mate Čulina i djelatnik Srđan  Liverić bili su od 8. do 10. ožujka u Berlinu, nakon što su prethodno sudjelovali na brojnim međunarodnim sajmovima turizma od Brna, Bratislave, Ljubljane, Milana i Budimpešte do Praga, Muenchena i drugih europskih metropola.

Poslovi od sedam mlrd eura

Iako će Virani još odraditi turistički sajam Place2Go u Zagrebu te krajem ožujka i početkom travnja Globaline Tourist Travel Fair u Katowicama i Krakowu, berlinski je sajam bio šećer na kraju ovog dijela europske  turneje.

- Berlinski ITB je vodeći svjetski sajam turističke industrije na kojemu  se predstavlja gotovo 200 zemalja s pet kontinenata, a procjenjuje se kako se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni čak sedam milijardi eura.  Vir turizam u kontekstu berlinskog sajma ima svoje tradicionalne partnere, poput gigantskog Tui Group ili Coop Trr s njihovim turističkim  agencijama, ali je ITB također uvijek sjajna prilika za pronalaženjem novih poslova i poslovnih partnera. Njemačka je naše važno emitivno  tržište, odnosno među tri najznačajnija za otok Vir, kaže direktorica Perić predstavljajući sajam i segmente poslovnog djelovanja destinacijske  kompanije u konkretizaciji suradnje s više njemačkih turoperatora koji  se bave iznajmljivanjem privatnog smještaja, kao i onaj osnovni – promociju otoka Vira.

Brojno zadarsko izaslanstvo

Virani su tako na ITB-u nastupili na štandu Zadar region gdje su bili  suizlagači s drugim ustanovama i tvrtkama, pa su se iz zadarske regije  predstavili još Turistička zajednica Zadarske županije, Turistička zajednica Grada Zadra, Turistička zajednica Općine Preko, Zaton Holiday Resort, Zračna luka Zadar, Ilirija Biograd Hoteli, Terra Travel, hotel Pinija,  Villa Dalmacija Preko i Apartment Sunny Side Zadar. Kao partneri Zadar  region virski turistički djelatnici sudjelovali su još na sajmovima i radionicama u Londonu i Bruxellesu, odnosno Torinu, Pragu, Beču i Varšavi.  Tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam s kojega se ostvaruje najveći turistički promet, a isto je i na otoku  Viru. U rekordnoj 2018. godini gosti iz Njemačke ostvarili su na Viru  230.609 noćenja ili 29,8 posto više nego lani (177.712), odnosno najviše  nakon slovenskih turista. Nijemci su imali i 18.068 turističkih dolazaka  što predstavlja povećanje od 22,8 posto (lani 14.717), a bolji od njemačkih gostiju bili su tek Mađari i Slovenci. Turisti iz Njemačke apsolutno su zato najbolji u rezultatima noćenja u komercijalnom smještaju  (138.986) s rastom od 16,9 posto, dok su s brojkom od 13.574 turističkih  dolazaka na drugom mjestu, odmah nakon najboljih Mađara. (Kažimir ŠKRBIĆ)

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno