Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Može li maslina biti glavni lik?

10.05.2012. 22:00
Može li maslina biti glavni lik?


Ne trebate imati skupu opremu i profesionalno znanje o fotografiji da napravite dobre fotografije i sami prezentirate to čime se bavite


U srijedu je u Udruženju obrtnika Zadar poduzetnica Nadja Skazlić održala predavanje o unaprjeđenju poslovanja. Nadja se godinama bavi marketingom, odnosima s javnošću, izdavaštvom i fotografijom pa je neka od svojih iskustava podijelila u okviru predavanja naziva „Može li maslina biti glavni lik?” zainteresiranim zadarskim obrtnicima, kao uvod u četverodnevni tečaj „Neka vide vašim očima” koji počinje u ponedjeljak 14. svibnja. Seminar će biti podijeljen u dva dijela, na prvom dijelu u predstojeći ponedjeljak i utorak će se obrađivati boje, styling i fotografija, a na drugom dijelu, koji starta za otprilike mjesec dana, na programu je copywriting i grafičko uređivanje.
– Godinama sam se bavila marketingom kroz svoju tvrtku za vjenčanja te uočila neke od problema s kojima se susreće većina poduzetnika. Svi smo mi majstori u svom poslu, no kada trebamo izdvojiti neke od svojih proizvoda i usluga za prezentaciju ne znamo kako to napraviti. Naravno, to i nije naš posao, promidžba je posao ljudi koji se bave marketingom, no da bismo kvalitetno prezentirali to što radimo trebali bismo biti upućeni barem u osnove reklamiranja, trebali bismo znati što izdvojiti, na koji se način prezentirati i približiti kupcu. To će umnogome olakšati posao ljudima angažiranim za našu promidžbu i unaprijediti nam poslovanje. A upravo to je krajni cilj ovog tečaja koji će sljediti predavanje, naučiti sve zainteresirane da sami prezentiraju svoje usluge i proizvode ili nauče što izdvojiti i na koji način dati upute ljudima koji će za nas osmisliti reklamnu kampanju, promidžbu našeg rada, objasnila je Nadja svrhu tečaja.
Tijekom kratkog predavanja Nadja je okupljenima pokazala neke od reklamnih rješenja za određene proizvode i usluge, pokazavši im razlike između dobrog i lošeg marketinga, izdvojivši posebno važnost fotografije kao osnove dobre reklame.
– Ne trebate imati skupu opremu i profesionalno znanje o fotografiji da napravite dobre fotografije i sami prezentirate to čime se bavite, naglasila je Nadja, pozvavši sve ambiciozne poduzetnike koji sami žele raditi vlastitu promidžbu na tečaj.