"Novi" Milanović

Slika korisnika admin

Premijer je odjednom zaboravio latinski i engleski, „novi" se Milanović hoće rukovati i s onima koji mu ruku ne daju, Hrvatsku stavlja ispred svega, branitelje prosvjednike koje mjesecima nije vidio prima i sluša te pomirljivo izjavljuje kako će biti strpljiv i uporan. Neće on dozvoliti političke optužnice, lustracija je frustracija, ne želi GMO, svuda ga ima, među ljudima je i sve više među svojima..

To je samo dio onoga što upućuje na promjenu premijerova imidža i retorike te na to da je unatoč tome što datuma izbora nema, on već u kampanji i to pomno planiranoj. Je li sve djelo, kako se moglo čuti, američkog PR stručnjaka Alexa Brauna ili je i samom premijeru nakon strmoglavog pada popularnosti njegove stranke, unutarstranačkih sukoba, naleta HDZ-a i brojnih kritika njegove elitističke arogancije, proradio kliker za preživljavanje na vlasti, manje je bitno od činjenice da se rezultati spomenute premijerove metamorfoze već vide te se polako oporavlja rejting njegove stranke i njega osobno. I tu počiva pitanje podmeće li politički marketing "novu" osobu pomažući joj da pronađe put do birača ili onu staru stvarno mijenja. To će promatrajući Milanovića pokušati odgonetnuti oni koji su se već umorili od njegovih dovitljivih rečenica izgovorenih ironično i s visoka.

No, prosvijetlilo mu se, najprije mora promijeniti barem sebe kad druge promjene nije napravio. Pokazalo se, naime, kako unatoč priči o teškoj gospodarskoj situaciji u zemlji, kada dođu izbori mnogi birači ispred toga opet stavljaju svjetonazorsku podudarnost i onaj opći dojam o premijeru. Možda zato što misle da za ekonomiju ionako nema spasiteljskih eksperata pa biraju „svoje", one koji su se tijekom godina izvježbali u ideološkim sukobima pa ih u nedostatku kreativnih i za budućnost važnih rješenja, neumorno podmeću biračima.

Spomenuti sukobi zasigurno opet slijede, prigodno, u Sinju, Kninu... i unaprijed se čovjek naježi od pomisli da će se opet mjeriti visina, širina i dubina domoljublja u zemlji koju čekaju ozbiljni napori, reforme i ozbiljne promjene odnosa prema radu, redu i moralu.

Osim ako Milanović, možda po savjetu PR stručnjaka, napravi odmak od ideoloških tema, pa ma koliko oporba imala pravo da ga napada zbog stanja u gospodarstvu, ipak ostane u sadašnjosti. Karamarko zapravo ima stvarni adut slabih gospodarskih rezultata vladajućih i bez svog gospodarskog programa koji piše li se piše - u Njemačkoj.

Tako je domaća pamet, čini se, izgubila od američkog političkog marketinga i njemačkih ekonomskih stručnjaka koji možda mogu napraviti dio predizbornog posla, no Hrvatsku političku zbilju teško mogu objasniti i oni koji u njoj žive.

Zato je „mili" Milanović odlučio da za osvajanje još jednog mandata ne smije ništa prepustiti slučaju, pa se, kako se moglo čuti, osim glancanja istupa, upustio i u matematički izračun koliko mu birača treba dati povjerenje po pojedinim izbornim jedinicama da bi dobio izbore. Kontrolu raspoloženja biračkog tijela i pridobivanje glasača, izgleda, razrađuje na sličan način kao njegov glavni rival Karamarko?!

Pa kada oni i njihovi operativci svi krenu „od vrata do vrata", bit će to kampanja za pamćenje!

Borba za svaki glas kako bi se dobila vlast mogla bi biti toliko žestoka, duga i naporna toliko da će u njoj na kraju ipak svi pokazati svoje pravo lice.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno