Foto: Ivan JAMIČIĆ
U prvoj polovini prosinca u petnaest zadarskih srednjih škola podijelit ćemo sadnice cedra, jer smatramo da su djeca te dobi svjesna svoje okoline i mogu odlučiti kakvi će građani sutra biti, a mi bismo htjeli da što više njih budu građani koji su ekološki osviješteni, ističe Nives Rogoznica, voditeljica projekta
U Arsenalu je danas predstavljen projekt “Jelka 100 %” u organizaciji udruge “Eko Zadar”. Cilj ovog projekta je potaknuti ekološku osviještenost, odnosno odgovorno ponašanje građana prema okolišu. Ideja je je proizašla iz akcije “Posadimo stablo” koju je udruga provela još prošle godine u suradnji s Hotelijersko-turističkom i ugostiteljskom školom Zadar, kad su učenici umjesto posječene jelke za božićne blagdane okitili, a potom i posadili, bor iz lončanice.
Opće je poznata činjenica da u prosincu većina obitelji i institucija kupuje božićno drvce, ovim projektom se želi obratiti pozornost na očuvanje postojećih šumskih resursa te se želi potaknuti kultura kupovanja jelki i borova u lončanicama.
– U prvoj polovini prosinca u petnaest zadarskih srednjih škola podijelit ćemo sadnice cedra, jer smatramo da su djeca te dobi svjesna svoje okoline i mogu odlučiti kakvi će građani sutra biti, a mi bismo htjeli da što više njih budu građani koji su ekološki osviješteni, ističe Nives Rogoznica, voditeljica projekta. To je jedan dio edukacije, drugi je da se za ovu kampanju pročuje, odnosno da svatko od nas u vrijeme kupnji jelki, umjesto posječenih, potraži u trgovinama jelke u lončanicama, dodala je Rogoznica, te time obilježimo predstojeće blagdane bez počinjene štete za okoliš.
Arsenal nije slučajno izabran za održavanje ove konferencije za novinare. Naime, Arsenal je prvi javni objekt koji se odazvao “održivom obilježavanju blagdana” te će u sklopu božićno-novogodišnjeg nakita također koristiti jelke u lončanicama. Osim toga, u Arsenalu će u prvoj polovini prosinca biti organizirana podjela sadnica zadarskim srednjim školama. Riječ je o cedrovima u lončanicima koje je osigurao rasadnik Hrvatskih šuma “Piket” u Zemuniku.
Projekt “Jelka 100 %” za sada su financijski poduprli Raiffeisen banka te Zadarska županija, dok će realizacijskom dijelu doprinijeti zadarsko gradsko poduzeće Nasadi d.o.o. i Mirna Petricioli. Medijsku kampanju za kupnju božićnih drvaca tijekom prosinca, putem tiskanih reklamnih poruka, odnosno audiospota, osigurat će medijski pokrovitelji Zadarski list, Radio 057 te portal 057info.
– Ovo je još jedna u nizu akcija u organizaciji udruge “Eko Zadar” tijekom devet godina postojanja. Iza sebe imamo mnoštvo uspješnih projekata i želimo da se tako i dalje nastavi, kaže predsjednica udruge Atana Grbić-Martinović.
– Nadamo se što većem odazivu građana i institucija ovome projektu te se nadamo da će na neki način postati tradicijski, zaključila je je Grbić-Martinović.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
raskol u mostu
Selak Raspudić: Od liste za EU parlament sam odustala zbog Marina Miletića
Kultura
KOLIKO ČITAMO
Većina Hrvata pročita samo – dvije knjige godišnje
Zdravlje i ljepota
mentalno zdravlje
Znanstvenici su otkrili vezu između maratonskog “bingeanja” i – depresije
Zadar
prognoza
Pred nama je hladan dan s promjenjivim vremenom
Nogomet
Nogomet
Tudorov Lazio slavio u uzvratu, ali Juventus ide u finale Kupa Italije
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA