Mogu li građani Zadra očekivati kvalitetniju uslugu naplate i korištenja gradskog javnog prijevoza?, zapitali su se nedavno zadarski HSLS-ovci, prozivajući na jedan način zadarsku Liburniju zbog konzervativnog načina naplate javnog gradskog prijevoza.
HSLS-ovci navode kako se u većini se hrvatskih gradova već neko vrijeme koristi sustav elektronske karte u javnom prijevozu. Pa tako u Puli, Splitu, Rijeci, Zagrebu građani koriste elektronske vozne karte. U Zagrebu i Rijeci u planu je realizacije i objedinjena naplata svih gradskih usluga po jednoj gradskoj kartici a Zadar želimo u vrhu turističke ponude.
– Elektronska naplata u javnom prijevozu korisna je na više razina: gradskoj upravi omogućuje transparentno poslovanje, efikasno financijsko upravljanje linijskim prijevozom, a samim time i kvalitetnije planiranje poslovnih procesa. Građani time dobivaju jednostavnije korištenje autobusa, smanjuje se gužva kod kupnje mjesečnih karata a za korisnike pametnih telefona opcija naplate karata putem internet aplikacije bila bi itekako zanimljiva i praktična opcija. Zadar je svojom turističkom ponudom u vrhu Hrvatske pa bi ponuda koja uključuje naplatu prijevoza putem interneta sigurno bila više nego zanimljiva gostima koji se koriste gradskim prijevozom. Zadar ima jedan od najstarijih i najmanje efikasnih načina naplate gradskog javnog prijevoza. U eri Smart City projekata, kada se objedinjava korištenje gradskih usluga i resursa, kada je pokrivenost internetom u gradskim zonama uobičajena stvar, kada se koristi naplata gradskog javnog prijevoza putem interneta vrijeme je da se i kod nas nešto promijeni, rekla je u svom osvrtu predsjednica Gradskog odbora HSLS-a Marina Marić.
U zadarskoj Liburniji potvrđuju kako građani mogu očekivati kvalitetniju uslugu naplate i korištenja gradskog javnog prijevoza. Direktor Edvin Šimunov naglašava da se sustav elektronske naplate u javnom prijevozu pozorno prati. Napose njegove prednosti i nedostatci.
– U stalnom smo kontaktu s renomiranim proizvođačima opreme za ovaj sustav u Njemačkoj, kao i komunalnim društvima u Hrvatskoj, koja su među prvima ugradili ovaj sustav, kao što su Zagreb, Split i Pula. Nesporno je kako je spomenuti sustav značajan korak naprijed u modernizaciji javnog gradskog prijevoza, no moramo naglasiti kako prilikom funkcioniranja istog tvrtke nailaze na brojne poteškoće. Bez obzira na spomenute poteškoće i to što mislimo da je ovaj sustav još uvijek precijenjen, isti je već neko vrijeme dio naših poslovnih planova. Najveći problem pri uvođenju ovog sustava je njegova visoka cijena. Naime, radi se o višemilijunskoj investiciji. Međutim, prednost elektronske naplate putnih karata prepoznala je i gradska uprava, tako da već nekoliko mjeseci ubrzano radimo s tvrtkom Inovativni Zadar d.o.o. na stvaranju pretpostavki za što skorije uvođenje ovog sustava, rekao je u uvodu direktor Liburnije Edvin Šimunov.
najnovije
najčitanije
Zadar
"TESTOSTERON"
Najbolja suvremena poljska komedija stiže u Zadar
Hrvatska
IZBORI
HDZ i koalicijski partneri predali DIP-u liste: Vjerujemo da je naš program najbolji
Zadar
TURISTIČKA SLIKA
Gastrofestivali mamac za goste u predsezoni
Zadar
"Umirovljenici zajedno"
Za dostojanstven život umirovljenika, bez kopanja po smeću
Nogomet
TRENER HAJDUKA
Karoglan: Za nas su tri boda imperativ
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE