Od ove godine iz novog prostora dostavljaju pivo i na kućne adrese

Slika korisnika martinazd
Zadružna pivovara Brlog spremna za nove izazove
Autor: 
-Ljudi se danas sve više educiraju o onome što kupuju. Ne zanima ih samo pivo, već i ekonomija i društvo. Jasno je da će nam svima biti bolje ako kupujemo lokalno i podržavamo male proizvođače. S tom porukom želimo i započeti 2020. godinu, zaključila je Ana Teskera
ZL
Zadrugari na djelu

Nakon što su u kolovozu prošle godine, preselili u novi prostor od 250 metara četvornih koji se nalazi u Murvici i nabavili nove strojeve, zadružna pivovara Brlog može se pohvaliti činjenicom da sada doista ima pravi pogon za proizvodnju piva, a od početka ove godine još jedna novost u njihovu radu jest i to da su pokrenuli i dostavu piva na kućnu adresu bilo gdje u Hrvatskoj.
Podsjećamo, ova zadružna pivovara jedna je od najuspješnijih hrvatskih zanatskih pivovara, a osim toga osnivačice pivovare - Ana Teskera i Maja Šepetavec dobitnice su i Nagrade za najbolju europsku zadrugu - za rodnu ravnopravnost, a prije dvije godine na Svečanoj sjednici u povodu obilježavanja Dana grada Zadra primile su i Grb Grada za najbolje poduzetnike.

Interes za pivovaru iznad očekivanja

- Tijekom prošle godine, Brlog je otvorio vrata svoje zadruge i tako se od početnih 15 članova pojačao i sada brojimo čak 86 ljudi i svi imaju pravo glasa u skupštini. To je jedini takav društveni projekt u Hrvatskoj, pa i regiji u pivarstvu, a među jako rijetkima i u drugim sektorima. Što se samih brojeva tiče, interes za članstvo u Brlogu je višestruko premašio naše bazne ciljeve. Mi smo se zaustavili na 86 ljudi koji sudjeluju u odlučivanju i s čijom pomoći uspijevamo rasti jer sav prikupljeni novac se odmah uložio u opremu i preseljenje, objasnila je jedna od pokretačica cijele ove pozitivne poduzetničke priče Ana Teskera.


86 ​članova danas broji zadruga, a krenuli su sa 15


Osim toga, ove im je godine u planu kadrovsko osnaživanje jer se, kako je rekla Teskera, žele okružiti entuzijastima i pozitivcima jer su i dalje mali tim od svega četiri zaposlene osobe od koji je svaka »Katica za sve«.

Zadovoljni ljudi čine poduzeće - uspješnim

- Zato je bitno da se ljudi koji dođu ovdje raditi osjećaju i dobrodošlima i da su im očekivanja usklađena s onim što mi nudimo. A mi u Brlogu zaista živimo svoje vrijednosti i trudimo se paziti na zaposlenike, jednako kao i na kupce i partnere i ostale. Stalo nam je do odnosa i ljudi jer oni uostalom, čine poduzeće uspješnim, dodala je Ana Teskera.


"U Brlogu zaista živimo svoje vrijednosti i trudimo se paziti na zaposlenike, jednako kao i na kupce, partnere i ostale. Stalo nam je do odnosa i ljudi, jer oni čine poduzeće uspješnim.

Ana Teskera

Tako je mala zadružna pivovara Brlog u novu godinu ušla s pravom opremom koja je namjenski zaista pivarska i u novom prostoru. Cijela investicija je koštala oko milijun kuna, a svaki je zadrugar izdvojio koliko je mogao. Ulog je bio od sedam do 67 tisuća kuna. Zadruga funkcionira kao kombinacija udruge i dioničkog društva, pa može pristupiti svatko tko želi, ali isto tako, ako netko želi istupiti iz članstva to može učiniti uz povrat uloženog uloga. Zadruga dakle, ima i svoju skupštinu i upravljački odbor koji odlučuje o svemu bitnom za rad pivovare Brlog.

Od »kuhače« do pivovare

- I eto, nakon četiri godine koje smo odradile s kuhačom u ruci i pješačkim operacijama, sada imamo pravu malu pivovaru. To je vrlo uzbudljivo, iako, ruku na srce, mi i dalje imamo ovdje manufakturu i još uvijek je to mikro poduzeće gdje svaka boca prođe kroz naše ruke nekoliko puta prije odlaska na put.... A da smo se naradile - jesmo. I dalje radimo same i građevinske radove. Neki dan smo završile knauf zid. Ovaj mjesec usavršavamo perača pivskih bačvi za točeno pivo. Posla je uvijek puno, a Ana i ja nismo više same vlasnice pivovare, puno nas je, pa je time i odgovornost veća. Nema tog novca za kojeg bi netko radio po cijele dane ovo što nas dvije radimo, ali kad nešto radiš iz ljubavi, ljudi to prepoznaju i cijene. Sve više mladih ljudi orijentirano je prema kvaliteti, a ne samo kvantiteti. Ono iza čega Brlog prvenstveno stoji je povjerenje, optimizam i odgovornost. Najispunjeniji smo kada vidimo da je kvaliteta u modi, pogotovo kod mladih generacija. Osim toga ljudi se danas sve više educiraju o onome što kupuju. Ne zanima ih samo pivo, već i ekonomija i društvo. Jasno je da će nam svima biti bolje ako kupujemo lokalno i podržavamo male proizvođače. S tom porukom želimo i započeti 2020. godinu, zaključila je na kraju Ana Teskera.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)