Mnogo godina su tako Rivanjci čekali i spremali gradnju gusterni, crnih jama, dogradnju ili renoviranje kuća i slično i sve je to zbog trajekta odgađano i pokrenuto ovoga proljeća. A sada kada imaju pristanište suočavaju se s drugim problemom, teško dobivaju mjesto u trajektu
S proljećem je na otocima oživjela i sezona građenja, osobito je to vidljivo na Rivnju, otoku koji je potkraj prošle godine prvi put dobio i trajekt. Trajekti su i dotad pristajali na Rivanj, no prevozili su samo putnike, ne i teret. Zbog neprilagođenosti rive namijenjene samo brzim linijskim brodovima, trajekti se nisu mogli zadržavati i iskrcavati teret, pa su pristajali na brzinu i “izbacivali” jedino putnike. A lani je u listopadu konačno završeno i rivanjsko trajektno pristanište, kao zadnje u cijelome nizu pristaništa, što ih je u ovome desetljeću na zadarskim otocima sagradilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, pa su otočani nestrpljivo čekali kada će moći dovoziti i terete. Mnogo godina su tako Rivanjci čekali i spremali gradnju gusterni, crnih jama, dogradnju ili renoviranje kuća i slično i sve je to zbog trajekta odgađano i pokrenuto ovoga proljeća. A sada kada imaju pristanište suočavaju se s drugim problemom, teško dobivaju mjesto u trajektu!
Naime, na liniji broj 433 Zadar – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat – Ist trajekt plovi samo dva puta tjedno. A svaki od tih otoka ima svoje potrebe. Država je, kako je poznato, prošle godine na proljeće zbog ušteda, tako su to obrazlagali, znatno reducirala broj trajektnih linija na zadarskome području, pa i na navedenoj liniji, koja je ostala na dva trajekta tjedno. I sada je gužva na tim linijama pa nikada nije sigurno da će se kamioni uspjeti ukrcati. Premda se vozači propisno prijave na vrijeme, čak i po tjedan pa i više dana unaprijed, nikada nisu posve sigurni da će se željenoga dana i ukrcati i da će im uspjeti organizacija posla.
Nažalost, takva situacija će potrajati sve do ljetnoga plovidbenog reda, do početka lipnja, kada će se broj trajektnih linija znatno povećati. Rivanj bi ih tijekom toga razdoblja trebao imati pet u tjednu. No ljeti se manje gradi, a na većini otoka, barem onih koji spadaju pod Grad Zadar, zbog turizma je zabranjena bilo kakva gradnja.
najnovije
najčitanije
Zadar
GUŽVE
Prometne gužve u Zadru frustriraju pojedince: ‘Nekad iz škole idem 15 minuta kroz raskrižje…’
Svijet
NOVI PROPISI
Uskoro zabrana pakiranja u plastiku voća i povrća lakšeg od 1,5 kilograma, dolazi kraj i PFAS kemikaliji u proizvodima
Hrvatska
SJEDNICA VLADE
Plenković o kupnji Rafalea: “Naša obrambena sposobnost dignuta je na razinu kakvu nikad nismo imali”
Županija
SJAJAN REZULTAT
Učenica iz Obrovca državna prvakinja iz povijesti: ‘Još sam u šoku i ni sama nisam svjesna…’
Košarka
NBA liga
Stephen Curry dobitnik nagrade Jerry West, drugi je DeMar DeRozan
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Zadar
legendarni veslač