Krivac je nedovoljno odvrnuti ventil

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Problemi s vodom na Babindubu
Autor: 
Izvođač radova na izgradnji novog podvožnjaka u Zemuniku Donjem, kod Zračne luke, po završetku prespajanja, nije dovoljno odvrnuo ventil zbog čega je, uslijed povećane potrošnje, došlo do smanjenja tlaka u cjevovodu, a samim tim i nedovoljnog dotoka vode
Marin GOSPIĆ
Tomislav Matek, direktor Vodovoda Zadar

Još početkom ovog mjeseca na mail naše redakcije stiglo je kratko, ali ogorčeno pismo stanovnika Babinduba kojeg je potpisala Josipa Puzar, a u kojem je izrazila ljutnju i ogorčenost u ime svih stanovnika tog dijela grada zbog velikih problema u vodoopskrbi i to sada, tijekom najvećih ljetnih vrućina.
 

Čovjek ne može niti normalno napiti

- Izluđeni, isfrustrirani i već na rubu živaca obraćamo se Vama medijima s problemom koji se iz godine u godine ponavlja na Babindubu, sve zbog nesposobnosti uprave i direktora Vodovoda. Naime, cijelo ljeto se na Babindubu provodi redukcija vode bez ikakve obavijesti ili upozorenja. Na naše pozive odgovaraju kako voda nije ugašena već je slab pritisak, što znači da se čovjek ne može niti normalno napiti. Jedno od ljudskih prava je imati pravo na vodu, iako smo svjesni da je potrošnja vode u ovo vrijeme jako velika, ne shvaćamo kako će gašenje vode za naselje od četiri kuće i 30 stanovnika pomoći u boljoj opskrbi vodom. Ako se voda i reducira, u naselje bi trebala doći cisterna s vodom, no uprava Vodovoda zanemaruje naše apele. U nadi da ćete objaviti ovaj članak zahvaljuju Vam stanovnici Babinduba, pisalo je u pismu koje smo primili putem elektroničke pošte.
 

Nije bila u pitanju redukcija

Odmah smo kontaktirali direktora Vodovoda Tomislava Mateka koji je objasnio da je na godišnjem odmoru, ali da pitanje proslijedimo na tvrtku, a odgovor smo dobili tek jučer i to nakon što smo direktora sms porukom na to podsjetili.

Uglavnom, u pisanom odgovoru kojeg smo dobili, stoji kako se ne radi o redukcijama vode, niti je poremećaj u vodoopskrbi trajan već se radi o privremenom poremećaju koji je u najkaraćem roku otklonjen, te je vodoopskrba Babinduba normalizirana.

- Prema poslovnoj evidenciji društva utvrđeno je kako je dojava o poremećenoj vodoopskrbi na predjelu Babindub zaprimljena 2. kolovoza 2020. godine u 22 sata povodom čega se odmah 3. kolovoza 2020. godine izašlo na teren, te je utvrđeno kako se radi o smanjenom pritisku u cjevovodu i to iz razloga što je izvođač radova na izgradnji novog podvožnjaka u Zemuniku Donjem, kod Zračne luke, po završetku prespajanja, nedovoljno odvrnuo ventil zbog čega je, uslijed povećane potrošnje, došlo do smanjenja tlaka u cjevovodu, a samim tim i nedovoljnog dotoka vode, stoji u odgovoru iz zadarskog Vodovoda d.o.o.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno