Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Svjetski modni agenti u «pohodu» na hrvatske manekenke

11.12.2010. 23:00
Svjetski modni agenti u «pohodu» na hrvatske manekenke


– Nije se ništa bitno promijenilo prema našim djevojkama, Annine djevojke su i dalje njezine, a moje su moje. U financijskom smislu također sve ostaje isto, naša provizija se ne mijenja, samo što ju sada Anna i ja dijelimo na pola. Razlika je u tome što sada Anna preuzima veću brigu o inozemnom tržištu, a ja o hrvatskom, čime djevojkama otvaramo mnogo više vrata, ističe Tihana Harapin Zelepugin


U petak je u prostorijama modne agencije Colors Anne Gojanović održan veliki međunarodni casting koji je u Zadar doveo modne agente poznatih svjetskih modnih agencija: Women (New York, Pariz, Milano), Select (London), Place (Hamburg), Uno (Barcelona, Madrid) i Wiener (Beč).
Prvi ovogodišnji casting Colorsa, osim promocije novih lica agencije i eventualnih angažmana u inozemstvu koji bi trebali uslijediti nakon što agenti usporede svoje dojmove, na neki je način simbolično označio i početak suradnje dviju poznatih hrvatskih modnih agentica Anne Gojanović i Tihane Harapin Zelepugin (Talia Model). Njih su dvije prije nekoliko mjeseci udružile svoje agencije ne bi li svojim manekenkama omogućile što bolje poslovne ponude.
Anna je, kako je nedavno izjavila za Zadarski list, preuzela u znatnijoj mjeri inozemno tržište s obzirom na svoje odlične poslovne kontakte u najpoznatijim svjetskim modnim središtima, dok se Tihana u većoj mjeri odlučila angažirati u Hrvatskoj.
– Anna i ja smo dosta često komentirale što se to događa na našoj modnoj sceni pa onda u jednom trenutku, prošloga proljeća, nakon Cro-a-portera, ja sam joj rekla: pa idemo mi prestati pričati, idemo mi raditi. Ti si jaka vani, a osim toga ti to jako voliš, voliš plasirati djevojke na inozemno tržište, a ja volim hrvatsko tržište, što tebi opet nije baš drago. Trebala joj je minuta da mi kaže ‘da’ i tako smo krenule. Nije se ništa bitno promijenilo prema našim djevojkama, one koje su njezine ostaju njezine, moje su moje, samo kada se djevojke bukiraju za inozemna tržišta onda ona vodi veću brigu o njima, a na hrvatskom tržištu ja. Kod djevojaka se ništa ne mijenja u financijskom smislu, osim što smo im otvorili puno više vrata, provizija i dalje ostaje ista, samo što ju sada nas dvije dijelimo, ističe Tihana.
– Ja sam presretna s ovom suradnjom, i to ne toliko poslovno koliko privatno. Tihana i ja smo bile godinama dobre. Neko vrijeme smo se udaljile, no ponovo smo se našle i mislim da će ova suradnja donijeti puno dobrih djevojaka koje će sigurno naći svoje mjesto u inozemstvu i Hrvatskoj na modnim pistama, u modnim časopisima i reklamnim kampanjama, istaknula je Anna.
Kako bi se što jasnije prezentirale agentima, djevojke su na održanom castingu imale na sebi samo crne trikoe te bile vrlo minimalistički našminkane. Najmlađa «manekenka» je imala svega desetak godina, a ni ostale nisu bile znatno starije. Modni svijet, naime, traži jako mlade i jako mršave manekenke, pa su se, sudeći po viđenim djevojkama, Anna i Tihana prilagodile tim trendovima.