Predstavljena zadarska turistička ponuda za goste visoke platežne moći

Slika korisnika mkvanja
Posjet predstavnika turoperatora i turističkih agencija iz deset zemalja
Predstavnici turoperatora i turističkih agencija iz deset zemalja su, uz Zadar, u zadnja dva dana posjetili Šibenik i Omiš. Oni, inače, u Solinu sudjeluju na Drugoj međunarodnoj konferenciji i poslovnoj radionici Split B2B, čiji radni dio programa počinje u srijedu
Arif SITNICA
U turizmu posebnih interesa došlo se do problema s prodajom sve kvalitetnije ponude u Hrvatskoj

Kako u predsezoni i posezoni u Dalmaciju privući nove goste, one visoke platežne moći i što je to turizam posebnih interesa,  glavne su teme Druge međunarodne konferencije i poslovne radionice  Split B2B. Kako nam je rekao Dragan Kostadinović 50-ak domaćih i turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske,  Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, sudjeluje na ovogodišnjoj konferenciji. Nakon ležernijeg dijela programa i  dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika te jučer i Zadra, u srijedu ih u  solinskom hotelu Salona Palace očekuje radni dio programa.

Hrana, aktivni turizam i kultura

- Ciljano područje su hrana i vino, aktivni turizam i kultura. Dakle  oni događaji koji se zbivaju u predsezoni i posezoni. Tržište posebnih  interesa se posljednjih godina jako razvilo u Hrvatskoj. Mi smo svi znali  proizvesti dobar proizvod tj. sklopiti aranžman od sedam dana. Svake  godine imamo sve više dobavljača u području hrane i vina jer je i vani  poznato koliko je Hrvatska posljednjih godina napredovala u ovom području. Poglavito se to odnosi na  proizvodnju maslinovog ulja i vina.  Također su veliki pomaci i u aktivnom turizmu. No došli smo do zida  pod nazivom “Kako to sve prodati?” Mi to ne prodajemo na susjednim  tržištima ili na visoko emitivnim tržištima poput Austrije i Njemačke,  nego većinom na prekomorskim tržištima, odakle dolaze isključivo  avio-gosti. Ti su programi relativno skupi i donose pristojnu zaradu, rekao nam je  Kostadinović.

Posjetili i Maškovića han

Nekad zamjenik zapovjednika eskadrile helikoptera 93. zračne baze  Zemunik se nakon odlaska u mirovinu posvetio turizmu te je osnovao  agenciju Shuttle Tours sa sjedištem u Splitu. U programu grupe koju je  doveo u Zadar bio je jučer obilazak Muzeja antičkog stakla te stare  gradske jezgre. Prije Zadra strani turoperatori i predstavnici agencija  obišli su Maškovića han u Vrani.

- Naša ponuda obraća se malim grupama od jednog para do pet, šest  gostiju prosječne starosti od 50-ak godina. Riječ je o dobro situiranim  gostima srednjeg staleža kojima nije problem potrošiti nekoliko tisuća  eura u tjedan dana. Za njih je osiguran prijevoz luksuznim prijevoznim  sredstvima jer se radi o gostima koji žele doživljaj, ispunjenje svojih snova i visoko kvalitetan proizvod. Obično obiđu pet, šest vinarija i mjesta  za degustaciju, školu kuhanja te objeduju u vrhunskim restoranima.  Srećom, odnedavno imamo pet restorana s Michelinovim zvjezdicama.  Kad u Zadarskoj županiji još dodamo Kraljevske vinograde, Šimu Škaulja  i ostale ravnokotarske vinare, vidi se da je turistička slika Hrvatske i u  ovom dijelu znatno poboljšana, rekao nam je na kraju Dragan Kostadinović, inače dopredsjednik Udruge destinacijskih menadžmenta Dalmacije.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno