Snage i slabosti poduzeća

Slika korisnika admin
Autor: 
Ivan JAMIČIĆ
Seminaru u Gospodarskoj komori Zadar nazočilo desetak polaznika

Seminar "SWOT analiza poduzeća - kako napraviti analizu unutarnjih snaga i slabosti poduzeća te prepoznati vanjske prijetnje, ali i prilike za poduzeće" održan je jučer u prostorima HGK - Gospodarske komore Zadar.

Seminaru je nazočilo desetak poduzetnika, direktora marketinga i prodaje, glavnih direktora te osoba odgovornih za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom.

Predavač Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslova marketinga, polaznike seminara upoznao je, odnosno podsjetio ih na značenje poznavanja snaga i sposobnosti poduzeća, na prepoznavanje mogućih prijetnji i prilika u okruženju u kojem poduzeće djeluje te na potrebu za izradom SWOT analize.

Cilj seminara također je bio osposobiti polaznike za izradu jednostavne, ali funkcionalne SWOT analize.

Inače, SWOT analiza jedna je od najpoznatijih metoda procjene poduzeća.

Poznata je i pod nazivom situacijska analiza poduzeća te je veoma koristan marketinški alat za analizu resursa poduzeća i analizu trenutačne situacije poduzeća na tržištu. Naime, da bi bilo uspješno, poduzeće treba biti svjesno svojih mogućnosti i ograničenja. Upravo SWOT analiza omogućuje poduzeću da izbjegne kratkovidnost i da bude spremno za buduće izazove.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno