Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

18 C°

Knežević: Ne smije se dogoditi da učenici ne znaju što je parmezan

12.04.2012. 22:00
Knežević: Ne smije se dogoditi da učenici ne znaju što je parmezan


Rekao sam im tamo da učenike uče kako da se pogađaju za što veću dobit, a ne znaju osnovne stvari, kazao je predsjednik Komore Stipe Knežević


Većina članova Skupštine Obrtničke komore Zadarske županije govorila je o problemima koje obrtnici imaju u suradnji s Hotelijersko-turističkom i ugostiteljskom školom, odnosno njenom ravnateljicom Jadrankom Brkić-Vejmelka, te Obrtničkom školom Gojka Matuline i ravnateljicom Majom Selimović.
– Oni tamo imaju praktikum, u školi, i poslužuju stiropor i spužve. Učenici više nisu na praksi po restoranima, ne znam kako bez toga mogu nešto naučiti, kazao je predsjednik Ceha ugostitelja Ante Lukačić za HTUŠ.
Kazao je i kako su od noviteta u protekloj godini kao Ceh ugostitelja uveli jelovnike hrvatske autohtone kuhinje, no kako projekt nije baš zaživio, odnosno kako nije zadovoljan odazivom restoratera koji “bi radije pričekali i vidjeli kako drugima ide s tim”.
– Sramotno je da učenici u toj školi ne znaju što je parmezan, u što sam se i osobno uvjerio. Rekao sam im tamo da učenike uče kako da se pogađaju za što veću dobit, a ne znaju osnovne stvari, kazao je predsjednik Komore Stipe Knežević.
Na Maju Selimović, odnosno njen odnos s Cehom frizera, požalila se predsjednica Ceha Mirjana Vrsaljko.
– Ona jednostavno ne želi surađivati, ne dolazi na naše sastanke i ne sluša naše prijedloge. Jedino što smo uspjeli je to da smo za ukupno šest mjesta smanjili upisnu kvotu za frizere, kazala je Vrsaljko i dodala kako je zadovoljna podacima kako su kontrole na terenu pronašle i kaznile ukupno šest osoba na benkovačkom području koje su bile u prekršaju rada na crno, te da su ih stigle visoke kazne.
U sličnom tonu nastavio je Davor Hofman, u ime Ceha uslužnog obrta i intelektualnih djelatnosti.
– Imamo velike probleme s učenicima koji su naučnici kod nas. Roditeljska odgovornost kao da se potpuno izgubila i sve pada na nas, a to nije u redu. Jer ako učenik ili radnik nema korektan odnos prema poslu, taj posao je osuđen na propast. Ionako nam 90% uslužnih djelatnosti izumire. Čini se da moramo dotaknuti dno kako bismo mogli krenuti naprijed, kazao je Hofman.