S tržišta Austrije, Njemačke i Mađarske, stižu nam odlične vijesti. Interes brojnih partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava, ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših najvjernijih tržišta, rekla je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije, jučer nakon treće online prezentacije, ovaj put za poslovne partnere iz Austrije.
Na prezentaciji je bilo 16 sudionika, a organizirana je u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Beču.
Ranije su već održane takve radionice za njemačko i mađarsko tržište, a sljedeći tjedan je još na programu radionica za francusko tržište. Radi se o ciklusu virtualnih prezentacija, na kojima se najznačajnijim emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske županije. Sve u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Kako kažu u TZ-u Zadarske županije, u fokusu ovakvih virtualnih događanja je predstavljanje bogate ponude Zadarske županije, ali i informiranje inozemnih partnera o trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in Croatia.
– Uvelike ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg stanovništva, a to je temelj za dolazak velikog broja gostiju u našu županiju, istaknula je Kadija.
Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije, kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a to snažno gradi brend »Reci DA! svemu«. Prezentacija je koncipirana tako da prvi dio ističe doživljaje po subregijama, nakon čega se prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno se prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste, ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Web stranice Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak deset jezičnih varijanti te su veliki napredak u promidžbi.
Velika publika na prezentaciji za Mađarsku
Krajem travnja i početkom svibnja održane su virtualne radionice za tržište Njemačke i Mađarske. Za tržište Njemačke, u organizaciji predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana je prezentacija za prodajno osoblje turističkih agencija, turoperatore i medije koju su pratila 32 sudionika. Prezentaciju za Mađarsku je organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj je isključivo predstavljena ponuda zadarske turističke regije od strane TZ-a Zadarske županije. Nakon prezentacije, uslijedila je i radionica. To virtualno događanje okupilo je više od 110 sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih sastanaka.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Kazna
Barcelonu je nakon ispadanja dočekala “čestitka” UEFA-e za divljanje navijača
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Hrvatska
NEĆE SKORO PROĆI
Vakula o prodoru zime usred travnja: ‘Očekujte ovakvo vrijeme još barem tjedan dana’
Ostali sportovi
Četvrta liga
Posedarje, Azine, Sv. Martin i Kukljica idu u Treću ligu
Hrvatska
ANALITIČAR JERKO TROGRLIĆ
‘Tko god sklopi novu Vladu, ona će biti puno desnija i nestabilnija od dosadašnje. Mogući i novi izbori’
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO
Prebrojano je 99,74 posto glasova. HDZ preko noći dobio jedan dodatni mandat, IDS ga izgubio
Županija
PODRŠKA S JUGA