Što lokalna vlast može učiniti za poduzetnice?

Slika korisnika mkvanja
"Prkosne i ponosne" u Županijskoj komori
Cilj je edukacija, umrežavanje i pokretanje dijaloga s lokalnim vlastima o specifičnostima ženskog poduzetništva i mogućnostima potpore, te što lokalna vlast može učiniti za poduzetnice. Naglasak je bio na naplati potraživanja
Vedran SITNICA
Organizatori konferencije su Women in Adria i Institut za razvoj ženskog poduzetništva

"Prkosne i ponosne", naziv je konferencije koja je danas  održana u HGK Županijskoj komori Zadar. Organizator Women in Adria  i Institut za razvoj ženskog poduzetništva uspjeli su uz dvorani zadarske  komore, okupiti veliki broj žena poduzetnica i onih koje se to tek spremaju postati.

Cilj je edukacija, umrežavanje i pokretanje dijaloga s lokalnim vlastima o specifičnostima ženskog poduzetništva i mogućnostima potpore,  te što lokalna vlast može učiniti za poduzetnice. Naglasak je bio na naplati potraživanja, o tome kako biti jedinstven i prepoznatljiv na tržištu  te kako vizualnim identitetom i društvenim mrežama do uspješnog  brenda.

Među zanimljivijim predavanjima bilo je i “Kako naplatiti potraživanja” Anamarije Buzolić Mrklić odvjetnice s preko 15 godina iskustva u  odvjetništvu. Prikazani su najadekvatniji način kako se zaštiti od nenaplaćenih računa za svoje izvršene usluge te kratak uvid na što se treba  obratiti pozornost prilikom sklapanja pravnog posla tj. kako postupiti  kada dođe do neplaćanja računa, eventualno stečaja korisnika usluga.  Osnove ovršnog postupka i koji alternativni načini stoje na raspolaganju  u situacijama kada dolazi do nemogućnosti naplate, ili eventualnog osporavanja računa za izvršene usluge.

O tome kako biti jedinstvena i prepoznatljiva na tržištu, govorila je Sanja Varlaj iz SV Education & Consulting

- Kroz ovo predavanje bila nama je želja krenuti ne od osnivanja tvrtke  kao početka poslovanja u kojem razmišljate o poziciji na tržištu i kako  ćete se promovirati i privući klijente. Ne! Krećemo od onog trenutka kada je u vama zatinjala ideja da krenete u poduzetničke vode. Tada je pravo vrijeme da se zapitate ova važna, krucijalna pitanja koja će se kasnije  materijalizirati u marketing strategiju: Tko sam ja? Što me pokreće, motivira? Zašto uopće želim to što želim? Što ne želim? Svaka osoba, budući  ili sadašnji poduzetnik, ako želi dugoročno uspješno poslovanje svojem  projektu nužno treba krenuti od ovih pitanja, zaključila je Varlaj.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno