Na brodovima Jadrolinije upola manje putnika i vozila

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Riječka brodarska tvrtka osjeća posljedice pandemije
Autor: 
U prvih šest mjeseci prevezeno je 52 posto putnika i 62 posto vozila manje u odnosu na lani, a od prodaje karata ostvareno je 42 posto prihoda
M. DIMIĆ/PIXSELL
Trajekt »Ugljan«, jedan od tri nova broda Jadrolinije

Brodovima Jadrolinije u prvih šest mjeseci ove godine prevezeno je 52 posto putnika i 62 posto vozila manje u odnosu na isto razdoblje lani te je ostvareno 42 posto komercijalnih prihoda od prodaje karata.
Podaci su to iz Jadrolinije, iz koje su na upit Hine odgovorili da u ovoj godini predviđaju oko 50 posto prometa u odnosu na prošlu, napominjujući da će očekivani promet do kraja godine uvelike ovisiti o epidemiološkoj situaciji.
Jadrolinija je lani prevezla 12,5 milijuna putnika i 3,2 milijuna vozila, a ostvaren je ukupan prihod od 977,8 milijuna kuna. Prihodi od prodaje karata za putnike i vozila čine više od polovice ukupnih lanjskih prihoda Jadrolinije.

Tri nova broda

Iz Jadrolinije navode da su, s obzirom na okolnosti i krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19, prilagodili poslovanje na krizni način upravljanja, s tri ključne aktivnosti.
Radi se na očuvanju zdravlja djelatnika i korisnika usluga te se poduzimaju sve mjere prema uputama Stožera za Civilnu zaštitu. Uz to, cilj je osigurati operativni kontinuitet poslovanja, kao i financijsku stabilnost, solventnost i likvidnost.
Stoga je, kažu, usvojen krizni, reducirani plan poslovanja, obustavljene su sve aktivnosti koje nisu nužne za operativno funkcioniranje te se neprekidno poduzimaju aktivnosti vezane uz osiguranje dodatnih izvora financiranja. Na upit o nastavku obnove flote, iz Jadrolinije navode da tijekom ove godine uvode u flotu novonabavljena tri broda: brod »Ugljan« na liniji Zadar - Preko zaplovio je u početku srpnja, »Faros« se očekuje početkom kolovoza kada će preuzeti liniju Split - Hvar, a brod »Lošinj« je u brodogradilištu u fazi pripreme i nužnog opremanja, kako bi ispunio propise za dobivanje svjedožbe i mogao ploviti u Hrvatskoj.
»Projekti obnove flote i planirane investicije su odgođene do kraja godine te ćemo nakon završetka sezone i ostvarenih rezultata, zajedno s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture nastaviti daljne nužne investicije«, kažu u Jadroliniji.
Od 29. svibnja na svim trajektnim linijama primjenjuju se izvansezonske cijene, a za brodske i brzobrodske linije sezonske cijene.

Ponovo Zadar – Ancona

Na upit hoće li takve cijene ostati i nadalje, iz Jadrolinije navode da su, s obzirom na to da Jadrolinija zbog epidemije nije plovila u punom opsegu, prihvatili preporuku resornog ministarstva i uz suglasnost Agencije za obalni linijski promet zadržali izvansezonske cijene.
»Imajući u vidu razvoj turističke sezone i potpisane ugovore, razmotrit će se opseg prometa te ćemo zajedno s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture donositi odluke, a sve sukladno potpisanim ugovorima.«
Najavljena je i ponovna uspostava prometa na međunarodnoj liniji Zadar – Ancona, a iz Jadrolinije su potvrdili da će brodovi na toj liniji početi prometovati početkom kolovoza, s obzirom na turističko tržište Italije i potražnju talijanskih putnika, ali ovisno i o razvoju situacije s epidemijom COVID-19. (Hina)

 

Maske za lice obavezne

Svi putnici na brodovima Jadrolinije obvezni su tijekom putovanja nositi medicinske maske ili maske za lice. Sustavno se provode sve mjere nacionalnog Stožera Civilne zaštite, uključujući i obvezu nošenja zaštitnih maski, koja se primjenjuje od 25. lipnja.
»Naše posade na brodovima ovu mjeru su usvojile još u početku epidemije te nam je izuzetno stalo da pridržavanjem uputa zaštitimo zdravlje naših djelatnika i putnika. Informacija o obvezi nošenja zaštitnih maski nalazi se na našoj web stranici, a djelatnici na prodajnim mjestima već pri kupnji karata upozoravaju putnike na tu zaštitnu mjeru.«

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno