Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

21 C°

Marina uredno ispunjava sve svoje obveze!

12.08.2010. 22:00
Marina uredno ispunjava sve svoje obveze!


Mišljenja smo da samo komunikacijom, suradnjom i dobrom voljom svi zajedno možemo uspješno i dobro raditi na dobrobit nas i čitave zajednice i mi smo se kao predstavnici tvrtke Nautika Veli Rat ponašali kao dobri susjedi i poslovni partneri te se nadamo da će i ovo vodstvo u mjestu to htjeti, kazala je Barać
Skupina mještana Velog Rata na Dugom otoku u nedjelju je održala mirni prosvjed brodovima ispred marine Nautica zbog vlasnikovih neispunjenih obećanja.
Mještani su nas o prosvjedu informirali dopisom u kojemu navode da su vlasniku dopustili izgradnju marine jer im je obećano da će se napraviti novo istezalište i osigurati 10-ak mjesta za lokalno stanovništvo, što nije ispunjeno. Navode i kako se marina koristi seoskim spremištem za vodu (sada u vlasništvu komunalnog društva) te putem preko istezališta brodova koji vodi do marine. Unatoč pokušajima, nisu uspjeli dogovoriti sastanak s investitorom.
O problemu je obaviješten i načelnik Općine Sali Zoran Morović.
Što je s građevinskom?
– Općina Sali je vlasniku privezišta prije petnaestak dana poslala dopis u kojemu smo postavili pitanje o postojanju građevinske dozvole za privezište. Naime, imamo samo usmeni odgovor da je papirologija riješena, ali činjenica je da Općina Sali nema evidenciju o postojanju iste te da joj nije uplaćen komunalni doprinos na ime navedenog objekata. Općina je također svratila pozornost na činjenicu da je mjesto Veli Rat zakrčeno automobilima, i to velikim dijelom automobilima korisnika marine. Situacija je tim više nezgodna budući da postoji znak zabrane prometovanja tim dijelom mjesta, a kojega se gosti marine ne drže, kazao je saljski načelnik Zoran Morović.
Direktorica investicija grupacije Baotić, u čijem je vlaništvu marina u Velom Ratu, Marija Barać odlučno opovrgava sve optužbe. Prema njenim riječima tvrtka Nautika Veli Rat izgradila je marinu u Velom Ratu prema pravomoćnoj građevinskoj dozvoli, koja je dobivena na temelju detaljnog plana, svih suglasnosti i koncesije na pomorskom dobru. Isto tako navedena marina ima Rješenje o obavljanju djelatnosti, kao i upis pontona u registar.
– Sve ovo može se provjeriti u Zadarskoj Županiji u Odjelu za pomorstvo i u Uredu državne uprave Zadarske županije. Isto tako, prilikom dolaska na gradilište održan je sastanak sa mještanima i predočena građevinska dozvola.
Dakle, prema građevinskoj dozvoli koncesionar ima pravo pristupa na parcelu preko postojećeg puta, ceste, koja je javno, a ne privatno vlasništvo i koja je tako i upisana u zemljišne knjige. Isto tako prilikom ishođenja građevinske dozvole daje se suglasnost za priključak na vodovodnu mrežu, koju Nautika Veli Rat malim dijelom koristi jer smo za naše potrebe ugradili rezervoare za vodu, i uredno plaća, kao što uredno plaća sve komunalije koje terete tvrtku, kazuje Barać.
Ucjena za ponton
– Suradnja s mještanima i s bivšim čelnicima Općine bila je odlična i na obostrano zadovoljstvo, a sadašnji predstavnik Mjesnog odbora nije spominjao probleme koje je naveo vama, već je ucjenom tražio kupnju 2 pontona, čija je cijena na tržištu oko 70.000 eura, koje bi koristili oni kao mjesni odbor, ili “netko od njih” i od toga ubirali prihode te radili direktnu konkurenciju našoj tvrtki. Kako to neki predstavnici općine misle da mogu postaviti pontone bez odgovarajućih dozvola i suglasnosti, a daju novinarima lažne informacije i štete ugledu tvrtke koja je izgradnjom marine u Velom Ratu doprinjela da je Veli Rat prepoznatljiva destinacija za nautičare i od kojih mjesto živi, pita se Barać navodeći da je u marini zaposleno domicilno stanovništvo.
– Očigledno ni to ništa ne znači. Kako se u doba recesije određeni čelnici ponašaju prema gostima, a i prema investitorima koji su uložili ogromna sredstva u ovaj projekt, pa umjesto da se pokažu kao dobri susjedi, što mi činimo od kada smo došli – gdje smo prilikom izgradnje marine izgradili i uredili šetnicu sa rasvjetom i zelenilom, nasuli prostor istezališta, obnovili klupe, i popravili postojeći put, oni bi najradije po onoj staroj poznatoj uzrečici “pošalji pare i nemoj dolaziti”, govori Barać te dodaje da Općina Sali zasigurno ima građevinsku dozvolu jer je prilikom ishođenja dozvole davala određene suglasnosti na projekte.
– Čudi činjenica da ljudi koji tamo rade nisu upoznati s načinom ishođenja dozvola, ali da su se obratili investitoru i stvarno htjeli saznati u svako su doba mogli dobiti dozvolu, a isto tako to učiniti i u Zadarskoj županiji.
Što se tiče tekućih problema kao što je problem sa parkiralištem, ja kao odgovorna osoba do danas nisam o tomu obaviještena. Ako se takvo što i događa postoje zaposlenici u marini koji su na terenu dan i noć i isto mogu riješiti.
Mišljenja smo da samo zajedničkom komunikacijom, suradnjom i dobrom voljom svi zajedno možemo uspješno i dobro raditi na dobrobit nas i čitave zajednice, i mi smo se kao predstavnici tvrtke Nautika Veli Rat ponašali kao dobri susjedi i poslovni partneri te se nadamo da će i ovo vodstvo u mjestu to htjeti, zaključila je Barać.