Prometni stručnjaci traže višu dopuštenu granicu kanabisa za vozače

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
dekriminalizacija kanabisa
Autor: 
Trenutno se vrijednost THC-a od 1 nanograma - najmanja moguća koncentracija koja se može pouzdano otkriti - smatra vožnjom pod utjecajem droga
Pixabay
Ilustracija

U raspravi o dekriminalizaciji kanabisa u Njemačkoj, stručnjaci pozivaju na povećanje zakonske granice konzumacije kanabisa za vozače, piše dpa.

Trenutačno ograničenje za aktivnu tvar THC (tetrahidrokanabinol), također kažnjava ljude koji su nakon konzumacije kanabisa već sposobni za vožnju, ističu stručnjaci, navodi dpa.

THC je tvar koja je prvenstveno odgovorna za učinke marihuane na mentalno stanje osobe.

Od srijede će stručnjaci raspravljati o ovom pitanju na konferenciji u sjevernonjemačkom gradu Goslaru.

"Trenutna granična vrijednost za koncentraciju THC-a nije dobra, jer ne daje naznaku o nesposobnosti za vožnju", rekao je Andreas Krämer iz Udruženja njemačkih odvjetnika.

Trenutno se vrijednost THC-a od 1 nanograma - najmanja moguća koncentracija koja se može pouzdano otkriti - smatra vožnjom pod utjecajem droga.

Problem je u tome što THC, za razliku od alkohola, kod različitih ljudi izaziva vrlo različite reakcije, objasnio je Siegfried Brockmann, voditelj odjela za istraživanje nesreća u Njemačkom udruženju osiguravatelja.

On se zalaže se za graničnu vrijednost od 3 nanograma THC-a po mililitru krvi.

Godišnji kongres u Goslaru, koji započinje idućeg tjedna, jedan je od najvažnijih susreta stručnjaka za sigurnost prometa u Njemačkoj.

Kongres će završiti u petak preporukama za njemački parlament.

Predsjednik Saveza protiv alkohola i droga u cestovnom prometu Helmut Trentmann pretpostavlja da će se dekriminalizacijom kanabisa povećati broj putovanja pod utjecajem kanabisa.

Stoga zahtijeva, između ostalog, sveobuhvatnu edukaciju svih sudionika u prometu.

Njemačka automobilistička udruga ADAC želi se držati granice od 1 nanograma zbog djelomično nejasnog odnosa doze i učinka.

"Sigurnost na cestama ne smije biti ugrožena", rekao je glasnogovornik.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno