KRIZNO KOMUNICIRANJE Tema aktualna, odaziv slab

Slika korisnika mkvanja
Šime Vučetić održao predavanje u Gradskoj knjižnici
Svaka kompanija, ali i ustanova, koja drži do reputacije i želi razvijati pozitivan brend, trebala bi voditi računa o društvenim mrežama, pa čak i zaposliti osobu koja će o tome voditi računa, rekao je Šime Vučetić
Vedran SITNICA
Unatoč činjenici da je tema predavanja bila zanimljiva i više nego korisna, odaziv pubike je bio slab

Cilj ovog predavanja je upoznati studente, ali i ostale  građane, posebno zaposlenike brojnih ustanova i tvrtki, na elemente  kriznog komuniciranja na društvenim mrežama te pogreške koje se javljaju u tom procesu. Uz to prikazali smo i brojne primjere kompanija  koje su u određenim situacijama odreagirale negativno, odnosno pozitivno te smo na temelju tih primjera vidjeli što treba napraviti u slučaju  krize i kako se izvući sa što manje štete, rekao nam je jučer Šime Vučetić,  predavač koji je u Gradskoj knjižnici Zadar održao predavanja "Problemi  u kriznom komuniciranju na društvenim mrežama".

Izazovi društvenih mreža

 - Svi čimbenici koji su u procesu komuniciranja i u odnosima s javnošću kroz javne institucije i kroz kompanije trebaju voditi računa o  načinu komuniciranja. Ovo je posebno dobilo na važnosti pojavom  društvenih mreža koje su mač sa dvije oštrice. Naime, koliko mogu biti  dobre za razvoj nekog brenda, toliko mogu biti i izazov, pa čak i problem  u komunikaciji i tome treba davati sve više pažnje, rekao je Vučetić naglasivši kako bi, prema njemu, svaka kompanija, ali i ustanova koja drži  do reputacije i želi razvijati pozitivan brend, trebala voditi računa o  društvenim mrežama, pa čak i zaposliti osobu koja će o tome voditi  računa.

Unatoč činjenici da je tema predavanja bila zanimljiva i više nego korisna, posebno u današnje vrijeme kada smo okruženi društvenim  mrežama koje sve više utječu na naše živote, kako privatne, tako i poslovne, na predavanju je bilo tek nekolicina studenata i zaposlenika  knjižnice.

S obzirom da je krizno komuniciranje korisno ne samo privatnim tvrtkama, već i lokalnoj samoupravi te raznim javnim ustanovama, pitanje  je zašto nisu poslale nekoga od brojnih zaposlenika kako bi poslušali i  nešto naučili iz ovog korisnog i poučnog predavanja.

Vladi se neda

 - Krizno komuniciranje je slijed događaja koji su nepredvidivi, koji traju određeno vrijeme i na koje smo uglavnom nespremni, odnosno  možemo biti spremni ukoliko imamo strategiju, te u konačnici ne znamo kakav će biti konačan efekt. Ukoliko tvrtke nemaju određeni plan  reagiranja u kriznim situacijama, onda je efekt uglavnom negativan, rekao je Vučetić.

Tijekom predavanja dao je nekoliko primjera, kao što je na primjer  tweet Vlade RH na kojem je pisalo "neda mi se", a koji je izazvao velik interes javnosti te kritiku. Vlada se nakon toga brzo oglasila te se ispričala i  objasnila kako će istražiti slučaj.

Dao je primjer i nekolicine stranih avioprijevoznika koji su zbog loše  komunikacije s klijentima tu godinu poslovali u gubitku ili dobili lošu  reakciju javnosti te su se zbog nepromišljenosti morale ispričavati.

Inače, Šime Vučetić je diplomirao u Zadru na Kulturi i Turizmu, završio je poslijediplomski specijalistički studij iz marketinga i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Rijeci te trenutačno piše doktorsku dizertaciju iz područja strateškog menadžmenta.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (1 glasova)