Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

MAPA DOŽIVLJAJA »Zadarska županija kroz svih pet osjetila«

13.11.2020. 13:15


»Zadarska županija kroz svih pet osjetila« tema je predstavljanja nove web platforme Mape doživljaja, koje je održano u sklopu Izložbenog centra Adrion 5 Senses. Riječ je o projektu Agencije za razvoj Zadarske županije Zadre Nove kao jedne od partnera na projektu ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses.
Voditeljica projekta Nika Cohen pojasnila je kako se projektom definirala zajednička turistička Strategija Jadransko-jonske regije koja je rezultirala razvojem novog turističkog proizvoda – Mape doživljaja.
– Mapa doživljaja objedinjuje svih pet osjetila: sluh, vid, njuh, opip i okus te kroz zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti povezuje trans-nacionalno područje Jadransko-jonske regije. Osim toga, izrađena je i zajednička višejezična web platforma te je opremljen i pokrenut izložbeni centar kod svakog projektnog partnera. Tijekom događanja, koje je zbog epidemioloških razloga održano u virtualnom formatu, predstavljeni su web platforma, brend i Izložbeni centar projekta Adrion 5 senses. Web platforma dostupna je na poveznici adrion5senses.eu te se redovito nadograđuje novim sadržajem, pojasnila nam je Marija Dušević iz Zadre Nove.
Pojasnila je kako se izložbeni centar projekta Adrion 5 senses nalazi se u sklopu Agencije Zadre Nove na adresi Put Murvice 14.
Okupljenima su se obratili i Marta Pintur Bosna, voditeljica Udruge za ruralni razvoj Ravni kotari, koja je ukazala na važnost i ulogu lokalne poljoprivrede na zdravlje i život te turističku ponudu, zatim Sanja Jerak iz Zadre Nove koje je predstavila projekt Made in-Land s fokusom na razvoj turističkog kapitala unutrašnjosti Zadarske županije, područja Ravnih kotara.
Marija Dušević, voditeljica Europe direct centra Zadar predstavila je mogućnosti koje poljoprivrednicima pruža Europska unija. Kao primjer dobre prakse u ponudi lokalnih proizvoda predstavljen je OPG Matulić dok je Dominik Sikirić istaknuo važnost prepoznatljivosti brenda u digitalnoj tehnologiji u svrhu jačanja turističke ponude.
Sredstva projekta Adrion 5 senses osigurana su kroz Interreg v-b Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. U provedbu projekta Adrion 5 senses uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije Zadra Nova), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore te dva iz Grčke.