Svi na istom brojilu, svi dužni, svi bez vode

Slika korisnika mkvanja
Vodovod odgovorio ogorčenim stanarima Vukovarske
Pisani prigovor smo uputili i dobili smo pisani odgovor, u kojem se navodi kako je voda isključena zbog nepodmirenih dugovanja. Pošto smo svi u ulazu korisnici zajedničkog brojila, Vodovod je zbog nepodmirenih dugova jednog dijela stanara prekinuo isporuku vode, priča stanarka Vukovarske
Arif SITNICA
Stanari jednog ulaza u zgradi mogu zatražiti prebacivanje na plaćanje prema broju članova ili ugraditi sekundarna brojila

U redakciju Zadarskog lista jučer se javila jedna Zadranka (podaci poznati redakciji) i požalila se na problem s kojim ona i sustanari u ulazu u Vukovarskoj ulici nikako da izađu na kraj. Naime, kako nam je rekla, u utorak su iz Vodovoda isključili vodu cijelom ulazu u kojem je 10 stanova i to, kako je rekla bez najave i bez osigurane cisterne za vodu.

- Pisani prigovor smo uputili i dobili smo pisani odgovor, u kojem se navodi kako je voda isključena zbog nepodmirenih dugovanja. Pošto smo svi u ulazu korisnici zajedničkog brojila, Vodovod je zbog nepodmirenih dugova jednog dijela stanara prekinuo isporuku vode. Svaki stan ima svoje interno brojilo na temelju kojeg vodi evidenciju potrošnje i plaća (ili ne plaća) svoju potrošnju, rekla nam je stanarka Vukovarske te istaknula kako Vodovod odbija uvesti digitalni vodomjer za pojedine stanove u ulazu dok se prethodni računi ne podmire.

- Znači li to da bi sad mi stanari koji uredno plaćamo svoje obaveze trebali utjerivati dugove za Vodovod od ostalih stanara ili postoji neka druga metoda (pravna, ovršna) da Vodovod naplati svoja potraživanja bez da obustavi isporuku vode svojim redovnim platišama?! Zar nije apsurdno da je isti taj Vodovod nedavno oprostio dugovanja nekim blokiranim građanima (krađu vode po manjim mjestima/selima s javnih hidranata ne treba niti spominjati), a nama koji redovno plaćamo zatvori vodu zbog duga sustanara od 3.700 kuna, pita se gospođa. 

Odgovore na ova pitanja potražili smo u Vodovodu od direktora Tomislava Mateka. On je upoznat s ovom situacijom te nam je pojasnio kako interna brojila koja stanari imaju u stanovima nisu od Vodovoda jer ih Vodovod nije ni postavljao, te ona ne vrijede kao sredstvo obračuna potrošnje vode, već Vodovod uzima stanje samo s vanjskog brojila.

- Svi stanari tog ulaza vode se na jednom računu i prema tome svi imaju taj dug. Oni su odavno trebali doći u Vodovod te zatražiti prebacivanje na plaćanje prema broju članova ili zatražiti ugradnju sekundarnih brojila, a što nisu napravili. Za ovo zatražiti moraju imati potpisanu suglasnost svih suvlasnika, kao i podmiren dug, kojega vuku već godinama. Kad se prebace na model plaćanja prema članovima u obitelji ili nakon ugradnje brojila, tada ćemo neplatiše moći sankcionirati, u protivnom, dok su svi na istom brojilu, svi su dužni, rekao je Matek istaknuvši kako se s predstavnikom stanara sastaje sutra te će im dati rok od tjedan dana da podmire taj dug.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 2 (1 glasova)