Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Plakat kao sredstvo komunikacije u turizmu

Autor: Ante Rogić

13.05.2010. 22:00
Plakat kao sredstvo komunikacije u turizmu

Foto: Sebastian GOVORČIN



“Plakat kao sredstvo komunikacije u turizmu”, naslov je predavanja kojeg je Jurica Pavičić održao u srijedu u Svečanoj dvorani Novog kampusa, u sklopu Ritma kulturizma. Predavanjem, vođenim dobrim dijelom kroz razgovor sa studentima, Pavičić je studentima približio način nastanka plakata. Istaknuo je kako se za izradu plakata ne traži nikakvo vrhunsko umijeće. Napomenuo je kako postoje dobri i loši plakati, međutim razlog zbog kojeg su neki plakati loši ne mora biti samo stoga što je loše napravljen, već prije svega što nije postignuto zamišljeno.
Kad je riječ o nastajanju plakata Pavičić je napomenuo kako je za početak potrebno napraviti situacijsku analizu, te plan akcije, a naposlijetku i samu provedbu i kontrolu.
– U samom nastajanju plakata bitna je jako dobra priprema, kada je potrebno prikupljati sve inicijalne informacije o tome što sve treba napraviti. U jednom trenutku može doći do frustracije, do obeshrabrenja, a tada je potrebno strpljenje i samopoticanje, istaknuo je Pavičić. Sljedeće faze su inkubacija, kada je potrebno sistematizirati sve što se zna i što treba učiniti, potom iluminacija, kada dolazi do prosvjetljenja u glavi, a naposlijetku evaluacija i elaboracija.
Kroz pitanja i odgovore Pavičić je studentima iznio nekoliko zadataka koje je potrebno obaviti pri nastajanju plakata. Naveo je, među ostalim, važnost izjave o najvažnijim koristima, a potom i “podupirujućih” detalja. Otkrio je kako navesti ciljanu skupinu da doista naprave korak, odnosno kako ih zainteresirati za ono što se nalazi na plakatau. Najzad, sam plakata ne bi trebao biti preopširan, pa treba znati kako što bolje sažeti, a opet navesti ciljanu skupinu da se zainteresira za sadržaj plakata.