Dom mladeži u Sukošanu postao je centar za edukaciju za male iznajmljivače turističkog smještaja koji su čuli korisne i zanimljive informacije o zakonskim obvezama i propisima te kako postati što uspješniji, što izmijeniti u svom poslovanju i kako postati još vidljiviji na tržištu.
– Mali iznajmljivači imaju iznimno veliku važnost za cjelokupni sustav turizma Hrvatske, a time i za Općinu Sukošan. Uz stalna ulaganja u apartmane, važna su i ulaganja u ljude kroz edukacije za iznajmljivače koju je u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. organizirala Turistička zajednica općine Sukošan, kazala je Mirjana Veleslavić-Nadinić iz TZO Sukošan.
Utjecaj uređenja i dizajna na broj rezervacija
Sukošan ima 527 malih iznajmljivača koji imaju ukupno 5.275 kreveta koji su protekle godine zajedno s kampistima i nautičarima ostvarili oko 430.000 noćenja. Na edukaciju se odazvalo 80-ak iznajmljivača koji su pozorno slušali predavanja Meri Čizmić Kraljević i Sanje Delin iz Interlige, te Sanje Bubičić iz Zadarske županije i Damira Hordova iz Turističke zajednice Zadarske županije.
– U svrhu podizanja kvalitete obiteljskog smještaja polaznici edukacije imali su prigode saznati sve o utjecaju uređenja i dizajna na povećanje broja rezervacija, prezentaciji kao najjačem alatu u poslovanju, povezanosti učinkovitog oglašavanja s većim brojem gostiju i višim cijenama, poslovanju s portalima i lokalnim turističkim agencijama, načinima koji utječu na smanjenje broja otkaza rezervacija, mogućnostima pet friendly certifikata te, naposljetku, najaktualnijim segmentima administrativnog poslovanja, novostima vezanim uz zakonske obveze i propise, rekla je Veleslavić-Nadinić.
Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prigodom uspostavljanja suradnje s agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi.
Stop smještaju "na crno"
– Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prigodom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja treba odgovarati kvaliteti.
Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaju.
– S obzirom na to da je od 1. travnja Državni inspektorat preuzeo poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti turističke inspekcije oni će smjeti ući u objekte fizičkih osoba za koje postoji sumnja da pružaju usluge smještaja u kućanstvima "na crno", poručila je Mirjana Veleslavić istaknuvši kako se kontrola prijave i odjave gostiju te plaćanja boravišne pristojbe također vratila u nadležnost turističkih inspektora.
najnovije
najčitanije
Zadar
Dubravka Oraić Tolić
U zadarskom ogranku Matice hrvatske predavanje„Zašto je Matoš aktualan i danas?”
Nogomet
KAPETAN VATRENIH
Još se ne zna gdje će i kako Modrić nastaviti karijeru iduće sezone
Nogomet
Mlađe generacije
Pioniri Abecede pobijedili Hajduk, niz mlađih pionira Zadra
Hrvatska
Nova istraživanja
Cjepivo protiv covida smanjuje rizik od zatajenja srca i ugrušaka
Crna Kronika
dojava policiji
Građanin na zadarskom području pronašao veću količinu eksplozivnih sredstava!
Crna Kronika
više ozlijeđenih
Dovršen očevid prometne nesreće kod Zelenog hrasta
Zadar
ZLATNI PIR
Ljubav na prvi pogled Marije i Ivice Masnića traje već pola stoljeća
Županija
HEP JAVLJA
Brojne ulice u Zadru i okolici u utorak ostaju bez struje, evo popisa
Zadar
(NE)ZAINTERESIRANI ZA POLITIKU
Razgovarali smo sa zadarskim maturantima koji dobivaju pravo glasa, evo što kažu o izborima
Crna Kronika
51-godišnjak