Utorak, 19. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

TURISTIČKA EDUKACIJA Od 527 sukošanskih iznajmljivača odazvalo se 80-ak

14.05.2019. 14:05
TURISTIČKA EDUKACIJA Od 527  sukošanskih  iznajmljivača  odazvalo se  80-ak


Dom mladeži u Sukošanu postao je centar za edukaciju  za male iznajmljivače turističkog smještaja koji su čuli korisne i zanimljive informacije o zakonskim obvezama i propisima te kako postati što  uspješniji, što izmijeniti u svom poslovanju i kako postati još vidljiviji na  tržištu.
– Mali iznajmljivači imaju iznimno veliku važnost za cjelokupni sustav  turizma Hrvatske, a time i za Općinu Sukošan. Uz stalna ulaganja u apartmane, važna su i ulaganja u ljude kroz edukacije za iznajmljivače koju je  u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. organizirala Turistička zajednica općine Sukošan, kazala je Mirjana Veleslavić-Nadinić iz TZO Sukošan.


Utjecaj uređenja i dizajna na broj rezervacija
Sukošan ima 527 malih iznajmljivača koji imaju ukupno 5.275 kreveta  koji su protekle godine zajedno s kampistima i nautičarima ostvarili oko  430.000 noćenja. Na edukaciju se odazvalo 80-ak iznajmljivača koji su  pozorno slušali predavanja Meri Čizmić Kraljević i Sanje Delin iz Interlige, te Sanje Bubičić iz Zadarske županije i Damira Hordova iz Turističke  zajednice Zadarske županije.
– U svrhu podizanja kvalitete obiteljskog smještaja polaznici edukacije  imali su prigode saznati sve o utjecaju uređenja i dizajna na povećanje  broja rezervacija, prezentaciji kao najjačem alatu u poslovanju, povezanosti učinkovitog oglašavanja s većim brojem gostiju i višim cijenama,  poslovanju s portalima i lokalnim turističkim agencijama, načinima koji  utječu na smanjenje broja otkaza rezervacija, mogućnostima pet friendly certifikata te, naposljetku, najaktualnijim segmentima administrativnog poslovanja, novostima vezanim uz zakonske obveze i propise, rekla  je Veleslavić-Nadinić.
Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prigodom uspostavljanja suradnje s  agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi.


Stop smještaju "na crno"
– Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prigodom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja  treba odgovarati kvaliteti.
Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti  potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim  doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaju.
– S obzirom na to da je od 1. travnja Državni inspektorat preuzeo poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti turističke inspekcije oni će  smjeti ući u objekte fizičkih osoba za koje postoji sumnja da pružaju usluge smještaja u kućanstvima "na crno", poručila je Mirjana Veleslavić  istaknuvši kako se kontrola prijave i odjave gostiju te plaćanja boravišne  pristojbe također vratila u nadležnost turističkih inspektora.