Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Treba zvati Čistoću

13.07.2011. 22:00
Treba zvati Čistoću


Ono što bi vlasnici takvih objekata trebali napraviti i zapravo olakšati posao našim djelatnicima, jest da nazovu Čistoću i dogovore termin čišćenja, kaže Maračić


Već gotovo godinu dana na Branimiru rade dva fast food objekta jedan do drugoga. Oba objekta imaju i štekate na kojima, pogotovo uvečer, sjedi veliki broj gostiju. Sada, u srcu turističke sezone, gužva je još i veća. Nažalost, veći dio gostiju za sobom ostavi i nered. Nisu to samo prazne boce, ostaci hrane na stolovima i pune pepeljare koje konobari počiste. Problem je zapravo što se jedan dio tog smeća nađe i na tlu pa se svuda uokolo objekata nalaze ostaci hamburgera, pizze, prolivenog piva ili soka, masne salvete i opušci. Nažalost, nesavjesne goste očito nije briga pa tako ostatke hrane ostave i u dvorištima obližnjih zgrada ili pored nečijeg automobila na parkiralištu.
Kako su nam kazali konobari, oni ne mogu čistiti terasu dok imaju goste, ne samo zbog gužve, nego i zbog toga što bi podignuli prašinu, a onda bi potjerali goste. Nakon zatvaranja očiste oko objekta, ali ružne masne i ljepljive mrlje ostaju. Neki od naših čitatelja također su reagirali na ovaj problem. Ne samo što je Branimir u srcu grada i što se tamo svakodnevno zadržava veći broj turista koji kupuju karte za izletničke brodove, nego se tamo još nalazi i kafić s prekrasnim pogledom na Poluotok, trgovina mješovite robe i pekara. Prljavi pločnik i blizina dvaju kontejnera savršen su mamac za štakore, pse i mačke lutalice.
Tehnički direktor Čistoće d.o.o. Zadar Dragan Maračić kaže da mu je taj problem poznat.
– Mi se s takvim problemom susrećemo svuda gdje su štekati i objekti za prodaju brze hrane kakvih, primjerice, na Poluotoku, ima na desetke. Ono što bi vlasnici takvih objekata trebali napraviti i zapravo olakšati posao našim djelatnicima, jest da nazovu Čistoću i dogovore termin čišćenja. Naime, našim je djelatnicima nemoguće temeljito očistiti pločnik sa strojevima ako su na njemu naslagane stolice i stolovi. Kada dogovore termin, dužnost vlasnika je da oslobodi prostor. Što se tiče objekata na Branimiru, do sada nismo zaprimili pozive vlasnike da dođemo očistiti pločnik pa ih ovom prilikom pozivam da to mogu slobodno učiniti, rekao je Maračić.