Dva lika iz talijanskog butika

Slika korisnika admin
Autor: 
lanica2
Sa stilom i mjerom - Lancia Delta

Prošlotjednom prezentacijom u Splitu Autocommerce je i u Hrvatskoj započeo prodaju Alfa Romea MiTo i Lancie Delte, dva automobila na koje je trenutno fokusirana golema pozornost kupaca širom Europe. I dok je Alfa Romeo itekako poznat, željen, pa i obožavani brand na hrvatskom teritoriju, Lancia je zadnjih godina gotovo u cijelosti nestala s ovdašnjeg tržišta. Autocommerce kao generalni uvoznik svih automobila iz Fiatovog koncerna upravo s Deltom planira veliki povratak Lancije u Hrvatsku.

Riječ je o unikatnom, apsolutno originalnom automobilu smještenom u kompaktnu klasu. Dimenzije (d/š/v) 4520/1797/1499 mm uz međuosovinski razmak od 2700 mm, ukazuju da je Delta zapravo čak i pripadnik svojevrsne međuklase jer je ipak riječ o hatchbacku, a kada su kompaktni automobili u pitanju, do 4,5 metara stižu jedino njihove sedanske verzije. Bilo kako bilo, Delta je vrlo prostrana za putnike i na stražnjoj klupi, a 380 litara zapremine prtljažnika tu prostranost dodatno potcrtavaju.

Ono što Deltu izdiže u klasi ili klasama u koje zadire je vrhunska oprema unutrašnjosti. Uz, dakle, originalnu vanjštinu koja odašilje apsolutno luksuznu poruku, unutrašnjost je točka na kojoj Delta definitivno zaslužuje isključivo pljesak.

Da bi slika o luksuznom ali i dinamičnom automobilu bila potpuna pobrinula se i gama motora. Što se tiče zapremine, dominiraju benzinac T-Jet 1.4 te dizelaš M-Jet sa 1,6 litara. Točnije, 1,4 T-Jet starta u slučaju Delte sa 120 KS (maksimalna brzina 195 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h 9,8 s, prosječna potrošnja 6,6 l uz emisiju CO2 156 g/km) a snažnija opcija ima 150 KS. Dizelski agregat 1,6 Multijet ima 120 KS (maksimalna brzina 194 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h 10,7 s, prosječna potrošnja 4,9 l uz odličnu emisiju CO2 od samo 130 g/km). Vrh ili vrhunac ponude rezerviran je za 1,9 litreni M-jet snage 190 Ks vrhunske dinamike (maksimalna brzina 222 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h 7,9 sekundi) uz primjerenu štedljivost (prosječna potrošnja 5,7 litara uz još uvijek uzornu ekologiju - 149 g/km CO2 još uvijek spada u red podnošljivog.

Alfa Romeo MiTo je već prvih dana prodaje postao iznimnim magnetom za mlađe kupce i žene. Jedna od najmanjih Alfi ikad (riječ je o automobilu na platformi Fiata Grande Punto) svojim prepoznatljivim likom i sportski organiziranom unutrašnjosti uistinu zaslužuje epitet jednog od najljepših malih automobila današnjice. Mada smo od Alfe navikli isključivo na maksimalnu dinamiku, hrvatski se uvoznik ipak odlučio i za opciju s 1,4-litrenim benzincem izvedenim u 8-ventilskoj tehnologiji sa skromnih 78 Ks. Mada, čak i u ovom slučaju moramo istaknuti da su potrošnja (prosječna: 5,9 litara) i emisija CO2 (138 g/km) dovedeni na iznimnu razinu. U svakom slučaju treba cijeniti napore Alfe da i onima koji žele prvenstveno upečatljivi lik MiTa uz nešto lošiju dinamiku to omoguće jer je u tom slučaju i cijena najpovoljnija. Oni koji pak dodaju još malo, tek nešto više od tisuću eura, dobit će vrhunsku jurilicu jer se u tom slučaju radi o motoru T-jet snage 155 KS koji do "stotke" ubrzava za svega 8 sekundi, a maksimalna mu je brzina 215 km/h. Za one koji će se unatoč izjednačenim cijenama goriva odlučiti za dizelski agregat, tu je poznati M-Jet zapremine 1,6 litara sa 120 KS. Svakako, i taj motor omogućava odličnu dinamiku jer mu je maksimalna brzina 198 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h 9,9 sekundi. Naravno, s tim će motorom dobiti odlične ekološke krakteristike jer mu je prosječna potrošnja samo 4,8 litara a emisjia CO2 126 g/km.

Dodajmo još da su dimenzije MiTa (d/š/v) 4063/1721/1446 mm, međuosovinski razmak 2511 mm te da je volumen prtljažnika 270 litara.

Eto, svi koji su se žalili kako su automobili današnjice nalik kao jaje jajetu dobili su dva primjerka za koje, sviđali vam se ili ne, morate istaknuti njihovu iznimnu originalnost. Naprosto, talijanski dizajn podario nam je iz svog butika još dva lijepa unikata.

  CIJENE: POVOLJNA DELTA

Cijene: Povoljna Delta

Alfa MiTo starta s motorom 1.4 snage 78 KS u paketu opreme "progression" koji sadrži sve potrebno - od klime, ABS-a, elektrikom pokretanih stakala, zračnih jastuka do djeljivih naslona stražnjeg sjedala po cijeni od 136 tisuća kuna. Zanimljivo, moćni benzinac sa 155 KS u istoj razini opreme svega je 1090 eura skuplji. Za one koji žele dizelsku verziju 1,6 M-Jet u "progression" paketu ima cijenu od 153 tisuće kuna.

Lancia Delta dolazi u paketima "argento" i "oro" dok je "platinio" rezerviran samo za najsnažnije primjerke. Najpovoljnija Delta ("argento" - sveobuhvatan paket jer uz klimu, ABS, elektrifikaciju prozora, ima čak i maglenke - motor T-jet 120 KS) s cijenom od 139.815 kuna pravi je adut u klasi. Čak i sa snažnijim benzincem i cijenom od 147 tisuća kuna nije preskupa, a najpovoljnija dizelska varijanta ima cijenu od 157,7 tisuća kuna.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno