Stojkove i Božine niše

Slika korisnika admin
Autor: 

Što je s marketinškom uljarskom zadrugom, upita me inženjer Niskota na predstavljanju maslinarskog rokovnika.

Evo, stvara je Stojko Surać, Stanarac, ponosni hrvatski branitelj, otac petero djece i djed četvero unučadi, komercijalist u Seimensu, koji nasljeđuje, obnavlja i podiže nove maslinike.

Posjeduje nekoliko stotina stabala maslina, a planira podići još tisuću stupi. Najveća potpora mu je sin Božo, koji upravo završava agronomiju.

Stojko se povezuje s ostalim maslinarima i uz pomoć županijskog projekta stvara marketinšku zadrugu „Koruna". Registrirat će je u Ižu, a poslovni objekt podići će u Murvici.

Zadruga će otkupljivati masline, ulje, prerađivati vlastitu proizvodnju i stvarati znamku „Koruna". Ulje će pripremati za nekoliko tržnih niša: spomendarsko, ljekovito, ekološko, ulje za kozmetičku i farmaceutsku tržnu nišu s marketinškim logom „skladište ljepote i dugovječnosti".

Četiri tržne niše, u nasljedstvu njegova Bože stvorit će tržište, otkupnu postaju za mnoge maslinare, koji će svoju sudbinu staviti u ruke upravljačkih i zadružnih sposobnosti ovog mladog agronoma.

Zadrugari u zadrugu unose vlastite maslinike. Ostalo će s proizvodom unijeti kooperanti i potpuno se vezati za zadružni zajednički proizvod.

Božo neće stati s nakupljanjem znanja. Stjecat će ga i dalje. Pripremati se za magistarski i doktorski studij. Specijalizaciju će obaviti u maslinarskom središtu u Bariju u Italiji, a praksu u Zadarskoj županiji.

Gomilat će se potrebna znanja, a iskustvo zadarskih naraštaja starih zadarskih uljara promicat će se preko europske uljarske marketinške zadruge, koja se upravo stvara.

Eto, upravo to nam je trebalo u organizacijskoj shemi zadarskog županijskog zadružnog saveza, oduševi se njegov predsjednik Marinović.

Vaš Bage

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno