Zadar dobiva još jedan kružni tok

Slika korisnika admin
putnina
Filip BRALA
Rekonstrukcija preostalog dijela Puta Nina pričekat će još jedno vrijeme

Prema planu Uprave za ceste Zadarske županije i u sljedećoj godini će se obnoviti nekoliko ključnih zadarskih prometnica.

Dva najvažnija projekta se odnose na križanje ulica Nikole Tesle, Domovinskog rata i Benka Benkovića te na Put Vrela, što će zajedno koštati 3,3 milijuna kuna.

Kako doznajemo od Mile Fabijana, ravnatelja Uprave za ceste Zadarske županije, na križanju ove tri ulice izgradit će se kružni tok i rekonstruirati kolnik.

- Uz sufinanciranje Grada Zadra, osim kružnog toka i kolnika, u ovim ulicama će se izgraditi kompletna infrastruktura. To se odnosi na odvodnju, rasvjetu, nogostupe, visokonaponske kabele..., rekao je Fabijan.

Zajedno s Gradom Zadrom i Hrvatskim cestama gradit će se i nogostupi na Putu Vrela prema Bokanjcu.

Kako dodaje Fabijan, osim tehničkih unaprjeđenja, nekim cestama je potrebno i prometno unaprjeđenje.

- U okviru redovitog održavanja do početka turističke sezone planira se uspostaviti zeleni val od Ulice Ante Starčevića kod Tvornice kruha do Ulice Nikole Tesle na način da se promijene semafori na križanjima, rekao je Fabijan.

Na Putu Nina, koji je ove godine rekonstruiran, ostao je još jedan suženi dio. Kako kaže Fabijan, rekonstrukcija tog dijela nije predviđena za sljedeću godinu jer još nisu sređeni imovinskopravni odnosi, a kad se srede, županijska Uprava za ceste će, uz Grad Zadar, sufinancirati rekonstrukciju.

Rekonstrukcija Ulice Franje Tuđmana također nije u planu za sljedeću godinu, ali u je u tijeku njeno projektiranje i ishođenje potrebne dokumentacije.

Ostali planovi se odnose na ceste u drugim dijelovima Zadarske županije, a za to je predviđeno 7 milijuna i 40 tisuća kuna za građenje i rekonstrukciju i 6,6 milijuna za izvanredno održavanje županijskih cesta.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno

Komentari

Slika korisnika betty
Koje su ovo priče o zelenom valu od ulice Ante Starčevića do ulice Nikole Tesle?Prvo zeleni val od Ante Starčevića do ulice Stjepana Radića odavna postoji,što nije problem primjetiti jer na križanjima od Starčevićeve do Radićeve ljudi ne prelaze cestu već pretrčavaju da ne bi poginuli.A ta korekcija Tuđmanove će se vršiti kako kome padne na pamet,pa će na nekim mjestima biti uža, a na nekim šira, na nekim više livo izgrađena, a na nekim više desno, ovisno jel se sa strane nalaze stranački podobni ili obični smrtnici.Koliko nikakvih prometnica po gradu imamo, a baš je izgleda najzanimljivija i najviše se forsira, bilo bi dobro zapitati se zašto?Ali ovo o uspostavi Zelenog vala koji je odavna uspostavljen je dobra fora.A da ne govorim o žalosnoj činjenici da se ovakvom regulacijom prometa naša dica izlažu pogibiji, jer nitko ne vodi računa da se tu nalazi osnovna škola i da svakodnevno stotine djece na križanjima tih ulica moraju pretrčavati cestu da bi stigli u školu.Zar smo uistinu toliki slijepci?