Letinić najavio kadrovske promjene u Tržnici Zadar

Slika korisnika valentinam
Novi direktor gradske tvrtke donosi prve mjere
Kao prvo, sistematizacija radnih mjesta je zastarjela i ne prati realne potrebe društva za radnom snagom te se mora uskladiti s istima. Naime, javljaju se potrebe za novim radnim mjestima, primjerice u marketingu i slično koja sada ne postoje u pravilniku, kaže Letinić
Marin GOSPIĆ
Tomislav Letinić, Tržnicu Zadar preuzeo je 27. prosinca prošle godine

Novi direktor Tržnice Zadar, Tomislav Letinić, gradsku tvrtku preuzeo je 27. prosinca prošle godine kada je na sjednici Skupštine trgovačkog društva potvrđen za novog šefa. Mladi ekonomist najnovija je HDZ-ova kadrovska akvizicija koja bi ovu gradsku tvrtku trebala staviti na noge i dati joj pozitivan imidž nakon što je, za mandata bivšeg direktora Vlatka Marušića, učestalo bila po medijima. Naime, Marušić je zbog nepotizma i negativnog nalaza revizije često bio prozivan na sjednicama Gradskog vijeća, a oporba je više puta tražila i njegovu ostavku.

Da Marušić više nije kadar za gradsku tvrtku, te da s nje treba skinuti negativan imidž koji je godinama prati, na kraju se složilo se i rukovodstvo HDZ-a koje je vođenje Tržnice Zadar povjerilo Tomislavu Letiniću, javnosti dosad malo poznatom (njegovo ime pamtimo tek iz natječaja za direktora Turističke zajednica Grada kada se stranka ipak odlučila za Antu Radosa).

Financijski oporavak

Letinića stoga očekuje velik posao i na financijskom planu, ali i vraćanju povjerenja njenih korisnika i općenito javnosti u ovu gradsku tvrtku. Naime, Tržnica je dosad bila gubitaš te je u središte pažnje dolazila uglavnom zbog afera, poput zapošljavanja direktorove supruge i ostale rodbine. No, i analiza financijske dokumetacije nedavno je otkrila više neobičnih stavki, primjerice ulaganje u tuđu imovinu koje iznosi gotovo pola milijuna kuna, ili ugovor o djelu za čistačicu i električara s kojima bi trebao biti sklopljen ugovor o radu jer je riječ o djelatnicima za kojima postoji stalna potreba. 

Letiniću tako predstoji raditi na poslovnom oporavku tvrtke, ali tu su zahtjevi prodavača za boljim uvjetima rada, te svakako i projekt uređenja Tržnice koji je izazvao niz kontroverzi u javnosti.

Da je svjestan njezinog negativnog imidža priznaje i sam Letinić u prvoj izjavi za medije kada najavljuje i zapošljavanje marketinškog stručnjaka. Naime, novog smo direktora pitali hoće li u Tržnici Zadar biti kadrovskih promjena, osobito u onom dijelu koji se odnosi na rodbinu bivšeg direktora, te je li već donio plan "ozdravljenja" Tržnice?

- Kadrovskih promjena će sigurno biti. Kao prvo, sistematizacija radnih mjesta je zastarjela i ne prati realne potrebe društva za radnom snagom te se mora uskladiti s istima. Naime, javljaju se potrebe za novim radnim mjestima, primjerice u marketingu i slično koja sada ne postoje u pravilniku. Mislim da su takva radna mjesta potrebna zbog modernizacije poslovanja, sve veće važnosti interneta, društvenih mreža i ostalih oblika komunikacije i povezivanja, a u našem slučaju, lokalnih proizvođača sa kupcima - kaže Letinić.

Bolja organizacija

Što se tiče kadrova koje je zaposlio njegov prethodnik najavljuje:

- Neovisno iz koje obitelji dolaze, od svih djelatnika društva očekujem puno, naročito od pomoćnika i svog najužeg tima, kao što se očekuje i od mene, a da li će prihvatiti moj način poslovanja i biti dio tima, ovisi isključivo o njima i njihovim poslovnim rezultatima. Sve trenutne nedostatke ili viškove radne snage u društvu ćemo pokušti ispraviti boljom organizacijom postojećih djelatnika, a osim njih u svom užem timu ljudi angažirao bih nekoga tko će mi pomoći oko poslova marketinga i sudjelovanja na raznim projektima. U sezoni kad se značajno povećava obujam poslovanja, sigurno će biti potrebe za djelatnicima održavanja i čistoće. Takoder bih volio imati nekog u timu tko će mi pomoći oko marketinga, razvoja, suradnje na raznim projektima i slično - najavljuje Letinić.

Na pitanje hoće li smanjivati ili povećavati plaće, odgovora kako korekcija zasad ne bi trebalo biti. A što se tiče plana razvoja, prioriteta i njegove vizije, napominje kako je "smjer u kojem će ići vrlo jasan":

- Tržnica je mjesto na kojem lokalni proizvođači hrane nude kupcima, direktno ili putem trgovaca, svježu, domaću i manje tretiranu hranu. Osim toga, kako je Zadar sve jača turistička destinacija volio bih privući turiste na tržnicu i to kroz razna dogadanja i obogaćivanje ponude tržnice proizvodima i sadržajima zanimljivim i turistima i nama. Ako uspijemo u svojim ciljevima, rezultat bi trebao biti bolja ponuda na tržnici, veća posjećenost, veći prihodi i bolji rezultat - poručuje na kraju novi direktor Tržnice Zadar.

Projekt uređenja tržnice prošao je prvu fazu

Na pitanje što je s projektom uređenja tržnice i zna li se kada će započeti njeno preuređenje, Letinić kaže:

- Projekt uređenja tržnice je prošao prvu fazu idejnog projekta, nakon čega slijedi veliki posao, a s naše strane su bitne sugestije u cilju bolje operativne funkcionalnosti, zadovoljavanja standarda i slično. Tu me je ugodno iznenadila, i stoga sam jako zahvalan na velikoj pomoći i podršci kolegama iz Agencije za ruralni razvoj, iz gradskih i županijskih upravnih ureda i ostalima koji se bave istim ili sličnim problemima te se nadam da ćemo surađivati na mnogim projektima.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4 (2 glasova)