Nova turistička brošura "Više od otoka"

Slika korisnika mkvanja
Virani sudjeluju na zagrebačkom Place2Go turističkom sajmu
Za Virane i virski turizam Place2Go je od posebnog značaja, jer je jedini relevantni sajam s turističkom ponudom u Hrvatskoj kao i zbog činjenice što se održava u Zagrebu otkuda na Vir dolazi više od 30 tisuća vikendaša i turista
Nova naslovnica brošure

Na zagrebačkom Place2Go turističkom sajmu na kojemu se od  15. do 17. ožujka očekuje više od 200 izlagača i najmanje 16 tisuća posjetitelja, Virani će uz uobičajene aktivnosti na svojemu štandu predstaviti i  novu turističku brošuru. Sa sloganom „Više od otoka“, što je osim promidžbene svakako i realna činjenica za brojne domaće turiste i vikendaše, luksuzna brošura na 32 strane predstavlja ljepote otoka Vira, njegov prirodni ambijent i daje kraći opis otoka.

Uskoro i višejezična brošura

- Ovo je namjenska brošura za Place2Go i bit će nam sjajna referenca  za još sadržajniju brošuru koju ćemo izraditi kao višejezično izdanje za  strane turiste. U njoj će biti novi momenti, još ljepše fotografije i više informacija vezanih uz otok - kaže Kristina Perić, direktorica destinacijske  kompanije Vir turizam, koja je izdavač brošure. Moderniziran je i format,  pa nova brošura izlazi na 23 x 20 centimetra kao luksuzno izdanje s lakiranom naslovnicom i sadržajem na 100-gramskom papiru u tisku uglednog zagrebačkog Kerschoffseta. Djelatnici Vir turizma koji će ovaj prezentacijski posao odraditi na Place2Go su voditelj Turističke agencije Vir  turizam Mate Čulina i djelatnik Srđan Liverić, a njihov nastup na rastućem zagrebačkom sajmu bit će osmi uzastopni. Za Virane i virski turizam Place2Go je od posebnog značaja, jer je jedini relevantni sajam s turističkom ponudom u Hrvatskoj kao i zbog  činjenice što se održava u Zagrebu otkuda na Vir dolazi više od 30 tisuća vikendaša i turista.

Prednjače domaći gosti

Domaći gosti inače čine značajan udio u dolascima i noćenjima turista na Viru, pa su u rekordnoj 2018. godini ostvarili 1.359.067 noćenja  (53,8 posto udjela u noćenjima) s rastom od 17,4 posto (prije 1.157.670).  U dolascima su Hrvati sudjelovali sa 42.009 (27,1 posto udjela u dolascima), što je povećanje od 27,2 posto (u 2017. je bilo 33.029 dolazaka), odnosno gotovo četiri puta veći rast nego pri usporedbi 2017. i 2016. (tada  je rast bio 7,6 posto). Bez obzira na ove podatke o neprekidnom rastu  domaćih gostiju, najznačajniji podatak za virski turizam ipak se krije u  broju dana koje domaći gosti tijekom godine provodu na otoku. Zahvaljujući brojnim manifestacijama tijekom cijele godine domaći gosti na  Viru prosječno su u 2018. godini ostvarili 32,4 noćenja na otoku, što je tri  puta više od inače respektabilnih 10,3 noćenja stranih gostiju. Sadržajniji život na otoku, mnoštvo manifestacija i događaja očito su bili dovoljno  inspirativni vikendašima za veći broj dana provedenih na otoku, a najveći broj upravo ih dolazi s područja zagrebačke regije. (Kažimir ŠKRBIĆ)

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno