Apsolutni sklad svih elemenata novog Accorda

Slika korisnika admin
Autor: 
accord
Apsolutni sklad - Honda Accord

Sve ono što se nametalo  za prezentacijskih upoznavanja i mjerkanja, tijekom  testiranja pokazalo se i više  no točnim: Honda je s novim Accordom napravila ozbiljnu, superprofesionalnu  limuzinu koja pritom nije  izgubila ni djelić sportske  karizme po kojoj je ova  japanska tvrtka zasluženo  slavna. I ne samo to - ova  generacija Accorda je do  maksimuma izbrusila određene manjkavosti koje smo  primjećivali kod prethodnika tako da ju slobodno  možemo dovesti u suodnos s  premium brandovima. No  krenimo redom.

Vizualni identitet. Prema  standardnim realistima, novi je Accord tek neznatni  pomak u odnosu na prethodnika. Djelomično - to je  točno. Estetika se bez većih  izleta ili iznenađenja nastavlja  no to je u svakom  slučaju dobra odrednica.  Kako je pak automobil narastao, tako su i elementi  vižljaste limuzine kako bismo definirali prethodnika,  prerasli u gospodsku raskoš  zrele, stabilne limuzine. Naravno, te odrednice vrijede  kako s prednje, tako i sa  stražnje strane automobila.  Unutrašnjost je pak znatnije  promijenjena. Instrument  ploča i središnja konzola su  u tipičnom Hondinom stilu,  ali ovog puta pozdravljamo  odsutnost nepotrebno sjajne, pretjerano polirane plastike koja je prije znala "bosti  oči". Sada su su tu isključivo  kvalitetni, decentniji materijali koji u opreci s ipak  sportskijim izgledom čitave  armature daju onaj potreban sklad, koktel luksuza i  sporta na što se očito i  ciljalo u ovoj ediciji.

Motor koji smo imali na  testu nije nov, no nedavno je  obnovljen. Više od 150 "konja" odlično se nosi s ne  pretjerano teškim automobilom (omjer je 1 KS na  manje od 10 kg) a kako nam  je to već dobro poznato,  varijabilnost koju donosi u  tehničkom smislu jako se  dobro preslikava i na potrošnju. Vozi li se automobil  temperamentnije, i to u gradu, potrošnja prelazi 10 litara. Racionalizacija sve zajedno spušta na osam litara,  a kako nam se čini realno bi  bilo računati s prosječnom  potrošnjom koja će se kretati u zoni 9 litara. To  svakako nije mnogo jer tu  pretpostavljamo podosta  temperamentni stil kakvim  u pravilu vozači Honde i  voze. Odziv "na gas" je vrlo  dobar, Accord ubrzava poslušno, jednakomjerno otpuštajući snagu a na delikatnijim, kontroliranijim  prometnicama tu se mogu  pojaviti i - problemi. Pitate  se zbog čega kad je sve tako  skladno i kvalitetno? Pa baš  zato: automobil je toliko  dobro zvučno izoliran da ni  vrlo visoke brzine nemaju  svoj zvučni odraz u kabini.  Koliko ste stvarno brzi pokazat će vam tek pogled na  brzinomjer a ako ste inače  skloniji sluhom procjenjivati  okretaje motora i brzinu,  može biti problema s "radarima". Mjenjač je šeststupanjski, manualni i vrlo,  vrlo precizan. K tome, kako  je ručica mjenjača smještena  povišeno, "brzine" se može  mijenjati vrlo brzo što itekako pridonosi sportskom  osjećaju.

Prostranost automobila  na stražnjoj klupi je dostatna. Mjesta ima dovoljno  ali ono što zamjećujemo kod  nove Honde kao izvjesnu  manu je - međuosovinski  razmak. On je na donjoj  razini klase, štoviše tih 2,705  metara tek je pet milimetara  više no što pronalazimo kod  kompaktnog, sedanskog izdanja Civica. No dobro, s  obzirom na to da je to jedna  od rijetkih mana koja i  nema značajnije refleksije  na vožnju ili komfor, ne  bismo je pretjerano eksponirali. Zapremina prtljažnika je također dobra, izdašna i čini nam se da će bit  dovoljna za ispunjenje svih  zahtjeva koji se pred jedan  ovakav automobil mogu postaviti.

Honda je i prije bila poznata po raskoši kada je  osnovna oprema u pitanju.  Ne samo da se "u seriji"  stavljalo zračne jastuke, klimu ili ABS, već se za  istaknutu cijenu dobivalo i  metalik lak što inače baš  nigdje nismo susretali. I  ovog se puta to ponovilo, a s  obzirom na to da smo u  ruke dobili izdanje s najvišim paketom opreme, suvišno je nabrajati što automobil sve ima jer ima -  sve. Pohvalili bismo i sjedala, i to ne samo zbog  njihova oblika koji zahvaljujući bočnim osloncima jako  dobro drži tijelo kada se u  zavoje ulazi većim brzinama, već i zbog tipa kože  kojom su presvučena. Kod  mnogih drugih automobila  kožna sjedala stvaraju velike  probleme, posebno ljeti.  Prekomjerno znojenje je nemoguće izbjeći pa galamur  koji sobom donosi koža jako  brzo postaje besmislen kada  vam se košulja zalijepi za  leđa. U slučaju Accorda radi  se o punoj koži na bočnim  osloncima dok je na sjednom i leđnom djelu perforirana tako da "diše". Kao  i kod mnogih drugih elemenata i ovdje dakle - idealan spoj.

Cijena koju je testirani  primjerak dosegao nije mala. Ona je svakako konkurentna, mada nešto viša  no kod europskih primjeraka srednje klase, no kako  smo već spomenuli - ova  generacija Accorda ima tendenciju iskoraka prema premium primjercima. Promatramo li ga na taj način, što  apsolutno zaslužuje, dolazimo do zaključka kako Accord i ne traži previše novca  za ono što pruža.

Nisu li vas privuki ili bolje  rečeno povukli neki ovovijeki krojevi automobila  poput monovolumena ili  SUV-a, Accord se u zoni  klasičnih limuzina nameća  kako odličan odabir. Riječ  je  jednostavno o vrlo markantnom automobilu s kojim ćete u svim svojim poslovnim nastupima iskazivati maksimalnu ozbiljnost a  nakon uspješno potpisanog  ugovora, na povratku kući,  moći ćete sebi dati oduška i  uživati u brzoj, preciznoj  jednom riječju maksimalno  sportskoj vožnji.

Tehničke karakteristike

Zapremina: 1998 ccm Snaga: 156 KS pri 6300 o/m Okretni moment: 192  Nm pri 4300 o/m Dimenzije (d/š/v): 4725/1840/1440 mm Međuosovinski  razmak: 2705 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 9,3 s Maksimalna brzina:  215 km/h Potrošnja (o/g/p): 5,9/9,4/7,2 Emisija CO2: 170 g/km  Prtljažnik:  467 l Težina: 1414 kg Gume: 225/50R17.

+: Stil, oprema, motor, kvaliteta izrade

-: Međuosovinski razmak

Cijena: 239.900 kuna

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno