Klasni iskorak Meganea prema Laguni

Slika korisnika admin
Autor: 
megane
Nova uzbuđenja u kompaktnoj klasi - Renault Megane III

Nakon što su proteklih tjedana linije novog Renault Mégana budile veliku pažnju javnosti te u pravilu izmamile iznimne pohvale, počinju se razaznavati i ostali detalji vezani uz automobil koji će svoju veliku premijeru imati na pariškom salonu automobila, 1. listopada. Sudeći već prema vanjskim linijama Renault ništa ne prepušta slučaju jer je jasno kako se stvorilo automobil što bi trebao zadovoljiti golemi dijapazon ukusa a kako se čini, s obzirom na dužinu od 4,3 metra i međuosovinski razmak 2,64 metra, riječ je i o prostranom automobilu. Naznaku takvog razmišljanja dodatno potcrtava podatak da je zapremina prtljažnika velikih 405 litara.

Pogledamo li pak stil unutrašnjosti, posebice središnju konzolu postaje nam jasno kako Megane III znatno bliži Laguni no Cliju. Uspje li se i u zoni cijene ostati prijateljski naklonjen novčanicima kupaca, uspjeh bi mogao nadmašiti čak i slavne dane zadnje generacije Renaulta 19 i prve generacije Meganea koji su u vrlo izbirljivoj i ne pretjerano sklonoj im Njemačkoj bivali najoprodavanijim stranim automobilima kompaktne klase. Također, čini nam se kako ni konkurenciji od listopada odnosno studenoga kada se Megane nađe u prodaji neće biti baš lako jer dobar dio njih nije spreman na tako jaku konkurenciju. Uz informaciju kako će se u Meganeu opcijski moći dobiti sve što nude za klasu veći automobili - automatska parkirna kočnica, hands-free ulazak i pokretanje vozila, automatsko zaključavanje vozila kad se vozač udaljava od auta, navigacijski i audio sustav pa čak i DVD, naredni bi mjeseci uistinu mogli ponuditi uzbudljivo tržišno nadmetanje.

Gama motora je također poznata i jasno je kako će se tu redom raditi o agregatima što maksimalno poštuju stroge ekološke norme. Kako se k tome u Francuskoj emisija CO2 iznad 140 g/km strogo penalizira, Renault najavljuje kako će gama obnovljenih dCi i novih TCe motora imati emisiju jednaku ili manju od 120 g/km. Dakle motori dCi 85 i dCi 105, već poznati i hvaljeni zbog svojih performansi i užitka u vožnji koji pružaju, dopunjeni su motorom dCi 90 i dCi 110 s filterom za čestice. Svaki od ovih motora ispušta manje od 120g CO2/km. Novi dCi 130 koristi najnapredniju tehnologiju izgaranja i turbo punjenja s emisijom od samo 135 g/km CO2. Najveća snaga (130 KS) također je brže dostupna (pri 3.750 okr/min umjesto prijašnjih 4 tisuće), a najveći okretni moment (300 Nm) dostupan je od 1.750 okr/min umjesti. Ovu će ponudu uskoro dopuniti dCi 160 s ručnim mjenjačem i dCi 150 s automatskim mjenjačem.

Oviso o tržištu, ponudu benzinskih motora činit će motori 1.6 16V 100KS i 110KS, kao i 2.0 16V 140KS i TCe 180. Motor 2.0 16V bit će dostupan od lansiranja s ručnim mjenjačem sa 6 brzina, dok će trajno varijabilni mjenjač za ovaj motor biti uveden kasnije. Renaultov zadnji benzinski motor, TCe 130 bit će uvršten u katalog na proljeće 2009. godine.

Novi Renault Mégane je dizajniran i da pruži najbolju sigurnost u klasi. Naslijedio je dvostruke senzore za bočni sudar i zračne jastuke iz dva dijela kao na Laguni III koji umanjuju posljedice bočnih sudara. On je svakako i društveno odgovorno vozilo čijih 95 posto mase se može ponovno iskoristiti na kraju životnog vijeka, dok je skoro 12 posto plastike koju sadržava reciklirano i iznosi prosječno 22 kg po automobilu a nije nevažan ni podatak kako je Megane III unatoč povećanju volumena, 7 kilograma lakši od prethodnika što također utječe na manju emisiju CO2. Sve u svemu, vrlo zanimljive naznake a kakav će biti efekt "u živo" bit će nam poznatije nakon prvog dana listopada.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno