U devet mjeseci 150 tisuća putnika

Slika korisnika admin
zracna_zemunik
Zvonko KUCELIN
Pregovara se i o novim linijama koje nudi Ryanair

Krivac našeg uspjeha svakako je osim nas opća oduševljenost Zadrom, kratko nam je prokomentirala devetomjesečne rezultate prometa u Zračnoj luci Zadar direktorica Katica Pupić Bakrač.

Iako je po evidenciji Ministarstva mora, prometa i infrastrukture riječ o nešto manjim brojkama, evidencija Zračne luke kaže kako su u devet mjeseci imali 140.000 putnika. Ono u čemu se slaže i statistika Ministarstva i Zračne luke, rekordni su skokovi prema kojima je zadarska zračna luka u devet mjeseci imala 30-postotni rast broja putnika.

- Postoje podaci da je prije Domovinskog rata Zračna luka Zadar u najuspješnijem razdoblju imala 146, odnosno 148.000 putnika te je jasno da će s ovim brojkama ova godina biti najuspješnija u povijesti ove zračne luke.

O tome što je tome pridonijelo osim angažmana same Zračne luke, uskakanja i Zadarske županije i Zadra i Turističke zajednice županije, Hrvatske turističke zajednice i drugih zajednica kao i privrednih subjekata u potporu oglašavanja kod Ryanaira, direktorica kaže:

- Sigurno su članci u New York Timesu, Irish Indipendentu, nizu svjetskih časopisa razlog tome, a u kojima je Zadar slavljen kao zvijezda. U krajnjoj liniji, to je opće oduševljenje Zadrom kod svih naših gostiju. Imali smo prošlog tjedna na tjedan dana ovdje direktoricu komercijale Ryanaira, koja je kao i svi drugi bila oduševljena.

Što je s popunom Ryanaira koja je njihov uvjet letenja i do kad će letjeti:

- Oni su vrlo zadovoljni jer je u devet mjeseci prosječna popunjenost bila 78 posto, dok je lani bila oko 70 posto. Naravno da je lanjska godina kao prva godina bila teža. Letovi za London trajat će do 1. studenoga, dok će se za Dublin letjeti do zadnje subote u listopadu. Točno je i da zajedno s drugim uključenim subjektima pregovaramo o novim linijama koje nudi Ryanair. Isto tako očekujemo i prebacivanje GrmanWingsova leta iz Dortmunda za Berlin, što će, vjerujem, biti uspješnije za nas. Ima, naravno, i drugih pravaca u kojima se trudimo postići iskorak. Uz sve navedeno kod vašeg pitanja o razlozima uspjeha valja reći da se i sami trudimo obilazeći sajmove i nudeći usluge koje pružamo, zaključila je direktorica Pupić-Bakrač.

Nadmašivanje predratnih rekorda događa se u sasvim drugim okolnostima, nestanku ili minimalizaciji onog što je tada bio domaći promet, promjenama u turističkom sektoru, ali pozitivnim pomacima kada je u pitanju tada nepostojeći segment, a to su niskotarifni prijevoznici.

Jedan od strateških ciljeva Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma koji je upravo pri kraju izrade po narudžbi Hrvatske turističke zajednice je - povećanje prometa niskotarifnih prijevoznika. Zadar u tome ima i povijesnu šansu i veliku odgovornost za cijelu Hrvatsku, jer je Zračna luka tako postavljena da se upravo od nje očekuje puno.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno