Referendum protiv glupih reklama

Slika korisnika admin
KVIZ S NETOČNIM PITANJIMA

Evo nam još jednog kviza i još jednom Tarika kao voditelja. Tarik je standardno dobar, ali je sada već evidentno da ni jedan kviz ne može po gledanosti nadmašiti "Milijunaša". S druge strane, bar su se malo opoštenili i postavili malo normalnija pitanja, pitanja na koje mogu odgovoriti i gledatelji pred ekranima, a ne samo tri-četiri poluautistična kvizomanijaka. "Potjera" nije tako loš kviz, ali mene osobno iritira onaj tzv. lovac koji je tu postavljen kao nekakav nadigrač pa se tako i ponaša i takvim ponašanjem nervira mene, a mislim i većinu gledatelja. Nerviranju se pridružio i Tarik koji je jednom lovcu sarkastično dobacio - "opa, počeli smo se i bahatiti". A kada sam prestao gledati? Kada je postavljeno pitanje - "u kojoj su rock grupi svirala braća Vranešić?" Nije to neka strašna greška, ali to se ne smije dogoditi u jednom ozbiljnom kvizu i još na državnoj televiziji. Naime, osnivači legendarne grupe "Laboratorija zvuka braće Vranešević" se prezivaju Vranešević, a ne Vranešić i to je stvar opće kulture. Kako bi to izgledalo da se postavi pitanje - "u kojem su nogometnom klubu igrala braća Zlatko i Zoran Vujanović?", ili - "koliko su puta za nogometnu reprezentaciju igrali Niko i njegov brat Robert (također) Kovačević?"

ZAŠTO SAM OVO PROPUSTIO?

Zašto sam ja ovo propustio? Zato što HRT na prvom programu iza Dnevnika, ili emitira izvlačenje lota (moš' mislit' važnog događaja), ili nekakvog Binga, sponzoriranih emisijica za reklamiranje nekakvih firmi, ili u najboljem slučaju neki američki film. A nisam znao nesretnik da su snimili i da već šest tjedana emitiraju dokumentarnu seriju "Takvim sjajem može sjati" o zagrebačkoj šansoni. Dobro, mogli su staviti i velikog Tomu Bebića i Ibricu Jusića pa da bude hrvatska, a ne samo zagrebačka šansona, ali to je sada manje važno. U svakom slučaju, umjesto da u studiju nakon večere (kada treba hranu probavljati, a ne povraćati), sjede dva političara, jedan odvjetnik i dva ekonomista, ja sam gledao tri velikana - Dedića, Špišića i Hegedušića, kako govore onako kako samo takvi ljudi i mogu govoriti - pametno i razložno. A kada tome prilože i njihove besmrtne pjesme, onda je sve jasno. Netko će reći - to je kantautorska šansona, a to je davna prošlost. Ali, ako ja kao arhetipski roker, dobijem ubrzano lupanje srca dok slušam Arsena kako izvodi "Tvoje nježne godine" ili "Vrtovi malih kuća", onda to ipak nešto znači.

REFERENDUM PROTIV OLIVERA TWISTA

Nisam znao da je Charles Dickens bio jugokomunjara. Prošli smo tjedan mogli gledati jednu staru verziju čuvenog Olivera Twista koja počinje na vrlo čudan način. Pazite ovo: "Oliver Twist je snažno plakao. Da je znao da će biti prepušten crkvenoj skrbi, plakao bi još žešće." Pa kakva je ovo blasfemija? Što to oni žele reći? Ili: "Nadam se da svaku večer moliš za sebe i za ljude koji se brinu o tebi", a u isto vrijeme su ti ljudi prikazani kao zadnje moralne gnjide bez imalo empatije, a da ne kažem - katoličkog morala. Ma dobro, sada malo karikiram, ali ovdje se toliko naglašava razlika između klasa -poslodavac - posloprimac i blati Crkva, da onima koji se panično boje svega i svačega uistinu može poremetiti miran san. To hitno treba prekinuti! Brzo raspisati referendum da se ovakve stvari ne ponavljaju i da to uđe i u Ustav pa što košta da košta.

REFERENDUM PROTIV GLUPE REKLAME - AFRIČKA ŠLJIVA NE PADA

"Žene znaju" - kaže neka ljepotica podsjećajući tako na onu pjesmu "HDZ zna" i na onog debelog pjevača koji ju je pjevao na izborima, a koji sada mora u vezi toga svjedočiti na sudu protiv čovjeka za kojeg je tada pjevao, a kojem se danas sudi. Ali to nije sada bitno. Bitno je da je ovo jedna od najglupljih reklama koje sam vidio, ne samo ove sezone, nego i u životu općenito. Imamo tu nekoga crnca koji uopće nije crnac nego bijelac kojeg su namazali pastom za cipele i kojem zbog konzumiranja nekakve afričke šljive nešto "ne pada" i da sada ne pričam više o tome jer je sve to toliko glupo i odvratno da čovjek zbilja zatraži procesuiranje onoga koji je ovo zamislio, snimio i pustio na televiziju. Crnci su prikazani kao "kurati" humanoidi koji cijeli dan idu okolo s isukanim kopljima (onim za probadanje neprijatelja, a i onim za nešto drugo) i gledaju gdje će nešto nabosti. Dakle, vrijeđaju ineligenciju gledatelja, drugu rasu, a ponajviše šire nemoral tako da me čudi da udruge koje govore o braku, seksualnom odgoju u školama i da sada ne nabrajam više čemu, nisu već počele skupljati glasove za provođenje referenduma protiv ovakvih idiotskih reklama

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno