MIHAELA KADIJA Cilj i svrha nije bila prikazati svaku pojedinačnu TZ, već proizvode i doživljaje koji bude emociju

Slika korisnika mkvanja
Priopćenje na priopćenje načelnika Općine Preko
Mnoga bi mjesta mogla reći „da ih nema“, no cilj i svrha nije bila prikazati svaku pojedinačnu TZ – to je nemoguće i kontraproduktivno - već proizvode i doživljaje koji bude emociju i pozivaju na aktivan doživljaj destinacije u svakom pogledu. Na lokalnim TZ-ima je da u sklopu svojih budžeta izrađuju materijale – foto, video, tiskane, web – koji će prikazati detaljno destinaciju, a takve materijale mi pozdravljamo, pa i trebamo, istaknula je Mihaela kadija, direktorica TZ Zadarske županije
Zvonko KUCELIN
Mihaela Kadija smatra kako je svakoj TZ dužnost da se brine za svoje područje

Nakon priopćenja načelnika Općine Preko, Jure Brižića, zbog nezadovoljstva spotom i brendiranjem TZ Zadarske županije nije dugo trebalo čekati i na odgovor direktorice TZ Zadarske županije, Mihaele Kadije. Njezino priopćenje također prenosimo u cjelosti.

Poštovani načelniče i kolege iz TZ Preko i Ugljana,

Iskreno žalim što se osjećate zanemareno jer Turistička zajednica Zadarske županije takvo blago kao što su naši otoci ne zanemaruje niti u jednom segmentu.

U sva priopćenja, u tematska putovanja, u svakoj prezentaciji koju držimo upravo naše otoke ističemo kao glavnu konkurentnu prednost. Upravo je to i jaka osnova naše brend-stragije i ne dolazi u obzir da bude išta manje. Tako i što se tiče trenutne brošure – od 35 stranica 12 stranica izravno je posvećeno otocima Zadarske županije, ako već idemo brojati, iako je nezahvalno isticati ovu činjenicu jer je moguće da će se sad opet netko osjećati time oštećen.

Promidžba i marketing ne dijele se na način kako predlažete. Ako bismo tako, možda bi najpravednije bilo podijeliti našu brošuru i video spot u male „parcele“ prema udjelu u broju noćenja.

No, šalu na stranu, stručan i realan odgovor na vaše zamjerke je u činjenici da video-uradak nije rađen po dokumentarnom principu, niti po administrativnom već proizvodnom, te su prezentirani motivi za sve proizvode od čega su nautički i otočni motivi snažno zastupljeni. Mnoga bi mjesta mogla reći „da ih nema“, no cilj i svrha nije bila prikazati svaku pojedinačnu TZ – to je nemoguće i kontraproduktivno  - već proizvode i doživljaje koji bude emociju i pozivaju na aktivan doživljaj destinacije u svakom pogledu. Na lokalnim TZ-ima je da u sklopu svojih budžeta izrađuju materijale – foto, video, tiskane, web – koji će prikazati detaljno destinaciju, a takve materijale mi pozdravljamo, pa i trebamo.

Ponavljam, svaka TZ osnovana je za određeno područje i dužnost joj je da se brine o tome području na način da razvija proizvode i potiče razvoj ponude.

Možemo samo dodati kako će u tiskanim i digitalnim materijalima TZZŽ koji se rade prema novoj strategiji svim destinacijama biti pruženo puno više prostora, informacija, materijala nego do sada, a ponuda otoka bit će prezentirana u zasebnoj brošuri i pod-stranici na www.zadar.hr, no taj opsežan dio posla je tek pred nama, radimo na tome i sigurno ćemo vas konzultirati u tome.

Na kraju iskreno žalim zbog načina kojim ste odlučili reagirati. Mogli smo, i možemo i dalje, kolegijalno porazgovarati jer vjerujem da su vam načela struke bitna kao i nama.

Hvala,

Mihaela Kadija, direktorica

 

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno