Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Večeras predavanja Ive Pervana i Borisa LJubičića te predstavljanje knjige Marije Valčić

15.11.2018. 11:55
Večeras predavanja Ive Pervana i Borisa  LJubičića te predstavljanje knjige  Marije Valčić


U Multimedijalnoj dvorani Kneževe palače s  početkom u 18 sati održati će se dva predavanja: Borisa Ljubičića – „Dizajn  koji trebamo“ i Ive Pervana – „Važnost fotografije u brandiranju destinacija“ te promocija knjige dr. sc. Marije Valčić – „Turizam i kultura“.
Ljubičić je potvrđeni istraživač na polju vizualnih komunikacija i dizajna čija je relevantna međunarodna reputacija izgrađena na hrvatskim opcijama, lokalnom jeziku i kulturi koju uzdiže uz bok velikih  svjetskih sila. Kolika je važnost fotografije u brendiranju destinacija govorit će nagrađivani splitski fotograf Ivo Pervan, a okupljeni će biti u  prilici informirati se i o nekim od izravnih mjera kojima se osigurava  prikladna evolucija preferencija turista i domicilnog stanovnistvva u  pogledu nekih bitnih karakteristika složenog proizvoda koji sacinjava  turizam, a napose kulturni turizam u okviru promocije knjige Marije  Valčić, čija je vrijednost tim veća u ovom trenutku kada se intenzivno  radi na brendiranju identiteta turizma Zadarske županije.


Kako optimalno iskoristiti prirodni,  kulturni i baštinski potencijal  zemlje?
Knjiga "Turizam i kultura" teži pružiti neke od izravnih mjera kojima  se osigurava prikladna evolucija preferencija turista i domicilnog stanovnistva u pogledu nekih bitnih karakteristika slozenog proizvoda koji  sacinjava turizam, a napose kulturni turizam. Pokusava se razumjeti jesu li ceste transformacije turistickih lokacija rezultat racionalnog pokušaja odgovora na turisticke preferencije ili su one nepoželjna posljedica tržišnih neuspjeha, tipicnih u prisutnosti ucestalih kulturnih i prirodnih resursa. "Turizam i kultura" kroz dodatne empirijske dokaze  razmatra i problematiku kompromisa na koje turisti pristaju, nalazeci  se među raznim oblicima koji cine turizam kako bi se identificirala veličina čiste potraznje za kulturnom, bastinskom i zelenom percepcijom.