Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Učenici najviše problema imaju s koncentracijom

14.12.2011. 23:00
Učenici najviše problema imaju s koncentracijom


69 posto učenika koji su polazili edukaciju stalno odgađa učenje, te im se ubrzo nakon početka učenja javlja osjećaj umora i dekoncentriranosti


U Gradskoj knjižnici okončan je još jedan ciklus radionica “How yes no – Kako da učenje ne bude mučenje”. Nakon interesa iskazanog u prethodnom ciklusu, organizatori su odlučili i u ovoj školskoj godini prirediti novi ciklus radionica o učenju. Organizatori su zbog velikog interesa pomaknuli gornju granicu sa 20 na 30 polaznika te je Savjetovalište angažiralo više studenata/volontera za izvedbu radionica.
Cilj projekta bio je unaprijediti vještine učenja kod učenika viših razreda osnovne škole kroz pet radionica: najčešći problemi u učenju, kako prevladati teškoće koncentracije?, Dobro planiranje – put do uspjeha!, Strategije učenja i pamćenja te Kako svladati strah od ispitivanja?
Kao najčešći problem i razlog dolaska 97 posto učenika je navelo “bježanje” misli za vrijeme učenja. Osim toga 69 posto ih stalno odgađa učenje te im se ubrzo nakon početka učenja javlja osjećaj umora i dekoncentriranosti. Učenici su također naveli da brzo odustaju od učenja zbog drugih poslova ili zabave (62%), da se na kraju poglavlja ne mogu sjetiti što je bilo na početku (62%), zatim da im strah od ispitivanja pogoršava odgovaranje na samom ispitu (59%), te da uče nedovoljno (59%).
Na pitanje što očekuju od radionica odgovorili su da bi željeli naučiti kako lakše i brže učiti, poboljšati koncentraciju, popraviti ocjene, te se naučiti bolje organizirati. S obzirom da su istaknuli da im je najvažnije naučiti se koncentrirati nije bilo iznenađujuće da je upravo na toj radionici bilo najviše učenika, njih 30, dok je na ostalim radionicama bilo po 18 učenika.
Sudionicima se posebno se svidjelo što radionice nisu bile formalne u smislu predavanja već su učili kroz igru, te to što su mogli bez straha iskazati svoje mišljenje i probleme.
Voditeljica projekta koji su organizirali Gradska knjižnica i Studentsko savjetovalište bila je Lucija Mičić, mag. psych., a volontirali su Zlatko Bajić, Andrea Tucaković, Katja Potočnjak, Ena Poljičak, Adam Matić, Jelena Žunić, Marija Colić, Margareta Medić, Jelena Damjanović, Antonela Bošković i Sunčica Golubić.