Turistička zajednica Zadarske županije na brojnim inozemnim tržištima predstavlja turističku ponudu Zadarske županije putem virtualnih sajmova, ali i prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica
Razdoblje nemogućnosti održavanja klasičnih turističkih sajmova i radionica diljem svijeta se i dalje nastavlja, no turistička promocija Zadarske županije se ipak intenzivno odvija virtualno.
Planirani su nastupi na najznačajnijim sajmovima koji su u međuvremenu radi pandemije otkazani, i to u Njemačkoj – CMT Stuttgart (najveći kamping sajam u Europi), FREE München (značajni opći sajam), ITB Berlin (najveći poslovni sajam u Europi), a u Nizozemskoj VAKANTIEBEURS (opći turistički sajam za zemlje Beneluksa).
Turistička zajednica Zadarske županije će turizam i cjelokupnu ponudu Zadarske županije promovirati putem online platforme „Croatia Get2Gether“ odnosno nizom virtualnih prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Tako su za veljaču, ožujak i travanj predviđene prezentacije Zadarske regije i definirani datumi održavanja prezentacija za agente iz Slovenije, Poljske i Italije, a pripremaju se još i prezentacije za Beč, München i Bruxelles.
Predstavljanje je predviđeno na način da se sudionicima prikažu brojne ljepote Zadarske županije osobito raznolikost prirode i netaknuta zaštićena područja, gradovi, otoci, primorska i mjesta u zaleđu, kultura, atrakcije, gastronomija, različite mogućnosti smještaja i izleta, doživljaja i sl. Također će se prezentirati i mogućnosti za obiteljski odmor, aktivni odmor, posebice biciklizam i pješački turizam, te niz drugih ideja i preporuka za provođenje odmora u našoj županiji. Svakako će na navedenim prezentacijama biti govora i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti naših destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.
„Ohrabruje činjenica da naši partneri iskazuju veliki interes za predstavljanjem naše županije i na ovakav način te da ipak imamo mogućnost učinkovite promocije na našim najznačajnijim tržištima“ – istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije.
„Prilika je to da, pored klasičnog predstavljanja brojnih mogućnosti koje naša županija različitim turistima pruža, istaknemo kao prednost našu spremnost i sigurnost naših destinacija koja je i ranije našim gostima bila pri vrhu prioriteta, a zahvaljujući čemu je Zadarska županija i u prošloj kriznoj godini ostala među vodećim hrvatskim turističkim regijama" – zaključila je Kadija.
najnovije
najčitanije
Sport
Tenis
Martić odustala od nastupa u Madridu, razlog je ozljeda
Zadar
okrugli stol
Alumni Odjela za kroatistiku o studiju i karijeri – što nakon diplome?
Hrvatska
RASKOL U MOSTU
Miletić nakon sukoba s Raspudićima: ‘Nikome dragi Bog ne daje više tereta negoli može nositi’
Košarka
NBA liga
Zubac ostvario još jedan “double-double”, ali Dončićev Dallas je slavio
KK Zadar
Premijer liga, 32. kolo
Žuta injekcija za doigravanje
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA