Od danas montaža čelične konstrukcije mosta

Slika korisnika admin
Autor: 
zdrelac_projekt
Računalna simulacija izgleda mosta i kanala Mali Ždrelac nakon 31. 3. 2010. godine

Danas ili najkasnije sutra započinje montiranje središnje čelične konstrukcije mosta preko kanala Mali Ždrelac, a montaža bi trebala trajati do 27. travnja.

Podsjetimo da su srednja tri polja s 12 betonskih nosača mosta izgrađenog 1979. godine demontirana do 21. veljače.

U međuvremenu su na gradilište u Malom Ždrelcu iz tvornice "Đuro Đaković" dopremljeni djelovi čelične konstrukcije.

- Svi radovi se odvijaju u skladu s dinamičkim planom. Rekonstrukcija mosta tako će biti dovršena na vrijeme, a moguće čak i nešto prije zadanog roka. Očekujemo da bi tehnički pregled mogao biti obavljen oko 20. lipnja te će most, kao što je i najavljeno, u promet biti pušten do kraja lipnja, ističe šef gradilišta dipl. ing. Davor Domazet.

Inače, Domazet je Zadarskom listu eksluzivno ustupio računalnu simulaciju budućeg izgleda mosta i proširenog kanala Mali Ždrelac.

Izvođač radova u Malom Ždrelcu, splitski Konstruktor Inženjering, osim rekonstrukcije mosta radi i na proširenju kanala s 20 na 56 metara te produbljenje morskog dna na pet metara.

- Intezivirali su se radovi na prokopu kanala, na gradilištu su i dubinske bušilice. Prije nekoliko dana sastali smo se s predstavnicima Plovputa, nositelja projekta prošrenja kanala te smo uglavili da će se istovremeno s dovršetkom rekonstrukcije mosta, dakle krajem lipnja, privremeno otvoriti dio pomorskog prolaza. Najvjerojatnije će biti otvoren prolaz širine 30-ak meatara, a postavit ćemo i privremenu signalizaciju. Prolaz će djelomično biti otvoren tijekom turističke sezone, do 15. rujna, a nakon toga nastavljamo s radovima na proširenju plovnog puta, infomirao nas je Domazet.

Glavni inženjer gradilišta napominje da i radovi koji se odnose na proširenje plovnog puta idu predviđenom dinamikom te da će i ovaj projekt biti završen u zadanom roku - do 31. ožujka 2010. godine.

Rekonstrukcija mosta i proširenje kanala Mali Ždrelac zahvati su na koje se dugo čekalo. Riječ je o dva odvojena projekta i dva troškovnika. Nositelj projekta rekonstrukcije mosta su Hrvatske ceste, a taj dio radova procijenjen je na 17,172.133 kune bez PDV-a. Nositelj proširenja kanala je Plovput, a projekt vrijedi 17,518.964 kuna, također bez PDV-a. Glavni izvođač radova na oba projekta je Konstruktor Inženjering iz Splita, a financijsku konstrukciju zatvara Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno