Rekonstrukcija mosta tako bit će dovršena na vrijeme, a moguće čak i nešto prije zadanog roka. Očekujemo da bi tehnički pregled mogao biti obavljen oko 20. lipnja te će most, kao što je i najavljeno, u promet biti pušten do kraja lipnja, ističe šef gradilišta dipl. ing. Davor Domazet
Danas ili najkasnije sutra započinje montiranje središnje čelične konstrukcije mosta preko kanala Mali Ždrelac, a montaža bi trebala trajati do 27. travnja.
Podsjetimo da su srednja tri polja s 12 betonskih nosača mosta izgrađenog 1979. godine demontirana do 21. veljače.
U međuvremenu su na gradilište u Malom Ždrelcu iz tvornice “Đuro Đaković” dopremljeni djelovi čelične konstrukcije.
– Svi radovi se odvijaju u skladu s dinamičkim planom. Rekonstrukcija mosta tako će biti dovršena na vrijeme, a moguće čak i nešto prije zadanog roka. Očekujemo da bi tehnički pregled mogao biti obavljen oko 20. lipnja te će most, kao što je i najavljeno, u promet biti pušten do kraja lipnja, ističe šef gradilišta dipl. ing. Davor Domazet.
Inače, Domazet je Zadarskom listu eksluzivno ustupio računalnu simulaciju budućeg izgleda mosta i proširenog kanala Mali Ždrelac.
Izvođač radova u Malom Ždrelcu, splitski Konstruktor Inženjering, osim rekonstrukcije mosta radi i na proširenju kanala s 20 na 56 metara te produbljenje morskog dna na pet metara.
– Intezivirali su se radovi na prokopu kanala, na gradilištu su i dubinske bušilice. Prije nekoliko dana sastali smo se s predstavnicima Plovputa, nositelja projekta prošrenja kanala te smo uglavili da će se istovremeno s dovršetkom rekonstrukcije mosta, dakle krajem lipnja, privremeno otvoriti dio pomorskog prolaza. Najvjerojatnije će biti otvoren prolaz širine 30-ak meatara, a postavit ćemo i privremenu signalizaciju. Prolaz će djelomično biti otvoren tijekom turističke sezone, do 15. rujna, a nakon toga nastavljamo s radovima na proširenju plovnog puta, infomirao nas je Domazet.
Glavni inženjer gradilišta napominje da i radovi koji se odnose na proširenje plovnog puta idu predviđenom dinamikom te da će i ovaj projekt biti završen u zadanom roku – do 31. ožujka 2010. godine.
Rekonstrukcija mosta i proširenje kanala Mali Ždrelac zahvati su na koje se dugo čekalo. Riječ je o dva odvojena projekta i dva troškovnika. Nositelj projekta rekonstrukcije mosta su Hrvatske ceste, a taj dio radova procijenjen je na 17,172.133 kune bez PDV-a. Nositelj proširenja kanala je Plovput, a projekt vrijedi 17,518.964 kuna, također bez PDV-a. Glavni izvođač radova na oba projekta je Konstruktor Inženjering iz Splita, a financijsku konstrukciju zatvara Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
mali nogomet
Sv. Ante Zrilić nekretnine vratio se u Prvu ligu
Zadar
OŠ Krune Krstića
NAGRADE ADDIKO BANKE Zadarske učenice najbolje u financijskoj pismenosti
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Počeo izlaziti prvi hrvatski vinski digitalni časopis, Vinske zvijezde
Ostali sportovi
Uspjeh ŠSD Jadran
Odbojkaši OŠ Bartula Kašića viceprvaci Hrvatske
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Crna Kronika
PU ZADARSKA